Afzien...

Op het moment zit ik er echt een beetje door. Rick en Tom zijn echt constant ziek. Het begon begin sept. met hoesten en koorts(rick kuur, bijna longontsteking). Met hun verjaardag (20ste) waren ze allebei weer beter. 4 dagen na verjaardag Rick weer ziek hoge koorts(40) en hoesten (kuur). paar dagen later Tom ook weer ziek, maar elke keer net iets minder dan Rick.R. was ondertussen weer beter door kuur
En nu komt het. Tom was 9!! dagen gezond en ja hoor ..afgelopen zaterdag zaten we weer bij de dokter, koorts, jengelen, alleen maar op de bank liggen, hoesten en verkouden; lijken net 2 koffiepotjes die reutelen. Longen waren nu echt heel vol en ze hadden moeite met ademhalen. En dus weer een kuur gekregen. Nu zijn ze allebei weer bijna beter. Ik ben nu zo benieuwd wat er gaat gebeuren, want ik ben het echt zo moe.
Als ze nu weer binnen een maand ziek zijn, ga ik echt naar de kinderarts. de huisarts vind dit ook goed.

Sorry moest even klagen hoor, maar heb op het moment echt even geen energie meer.

Hè, getverderrie! Balen voor je joh! Het is al zo vervelend als ze ziek zijn, en al helemaal als ze beide ziek zijn. Ik snap dat je er gek van wordt. Je hebt ook nog andere kindjes die graag aandacht willen en ook nog een huis om bij te houden. Daarbij maak je je waarschijnlijk ook veel zorgen om R en T. Ik kan helaas niks zeggen om ze beter te maken, alleen maar veel sterkte toewensen en hopen dat jullie voor de komende winter je portie gehad hebben! Zet 'm nog even op! Hopelijk zijn ze snel weer beter!

Liefs Nathalie

Ha mamamar, wat vervelend zeg! Ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit; een ziek kindje vreet tijd en energie, laat staan 2 tegelijk of na elkaar!

Ik hoop met Nathalie86 mee dat je je portie voor de winter gehad hebt. Diederik hoest momenteel ook behoorlijk en zit continue vol. Op het CB zeiden ze tegen me dat dat de eerste 4 jaar heel normaal is, ze hebben nog zo weinig afweer!

Heb je tijd en ruimte om eens een dagje of alleen een avondje iets leuks samen met je man te gaan doen? Dat kan soms net even dat stukje lucht geven dat je nodig hebt. Wij gaan morgen voor 1 nachtje naar Brussel met zijn 2-en, precies omdat wij ook even een adempauze nodig hebben. Stiekem vliegt de tijd voorbij en doe je niks anders dan werken en je kindje verzorgen. Met liefde, maar van iets leuks samen doen komt het soms maar bar weinig.

Nou succes he, zet hem op!

Nou dat is idd erg afzien,zeker met 2 van die kleine hummeltjes en je andere kindjes nog!
hopen dat ze snel opknappen
Kyandro is nu ook niet lekker(weer verkouden nadat ie een goede week er vanaf was)had ie ook al een kuur voor gehad omdat het 5 weken duurde.
verder gelukkig niet zo ziek van.maar nu vandaag slaapt ie heel veel en is snel huierig dus nu echt niet fitjes ook.

en idd misschien kan je er even tussenuit met je man.al is het maar ergens even lekker eten of strand/boswandeling?
sterkte liefs jootje

pfff kan me heel goed voorstellen dat je moe bent!
Ik ben met 1 kindje die vanaf zaterdag ( nu dus bijna een week) ziek is al moe, laat staan 2 kindjes die al zo lang elkaar afwisselen met ziek zijn.

Ik ben afgelopen zaterdag nacht met Karlijn naar de huisartsenpost gegaan, ze had ondertemperatuur van 35,4. Woensdag had ze ineens 40,3 en gisteren weer 35,6. Ze is dus erg aan het jojo-en met de temp.

Hopelijk hebben je zoontjes het nu gehad en blijven ze een tijdje beter!

en eeehh vind de tip om lekker met je man ff wat te gaan doen een hele goede!

oneeee, arme jongens! Kan me voorstellen dat dit erg vermoeiend is. Ook voor jou natuurlijk. Goed plan om er mee verder te gaan als ze weer binnen zo'n korte tijd ziek zijn!!

Bedankt voor jullie lieve reacties. Het zou idd fijn zijn om er even uit te zijn al is het voor een avondje. Gister wel een poosje weggeweest samen en maandag gaan we een uurtje tennissen. Even afreageren.

Gister ben ik op nacontrole geweest, moet elke keer als ze een kuur hebben gehad. De huisarts heeft de jongens doorgestuurd naar de kinderarts. De assistente v/d ka belde gister gelijk en 7 nov. kan ik terecht en misschien wel eerder.
Ik houd jullie op de hoogte.

Terug
Bovenaan