Agelopen vrijdag naar de gyn geweest

Hallo lieve meiden,

Ben afgelopen vrijdag naar de gyn geweest, en van hem kunnen we dus met KI beginnen, en zijn op de wachtlijst gezet voor IVF!!! Vandaag heb ik besloten dat ik dat niet wil en heb me weer van de wachtlijst laten afhalen omdat ik gehoord heb dat hormonen spuiten een zwaar programma is, en het liefst op de natuurlijke manier zwanger wil worden en je zou toch denken dat dat zou moeten lukken, aangezien ik al een dochtertje heb van bijna 4, en bij haar was ik meteen zwanger. Maar ze noemen in het ziekenhuis dat ik onbegrepen vruchtbaarheidsstoornis heb en meestal sturen ze je dan meteen door. Ik heb afgelopen weekend flink zitten piekeren van wat moet ik nu, en dit toch maar besloten en het voelt goed en daar gaat het om toch. Nu wil ik wel wat krijgen voor mijn onregelmatige cyclus, dus ik word a.s. woensdag opgebeld door arts assitent, en hoop dat er een hormoon bestaat of pillen om mijn cyclus normaal te krijgen want nu weet ik gewoon niet wanneer mijn eisprong is.

Heb nog een vraagje voor jullie heb nu de hele dag steekjes onderin, zou dat mijn eisprong kunnen zijn, en hoelang heb je die steekjes dan, of kan het ook zijn dat ik zwanger ben, want ik zit natuurlijk weer op mijn ongi te wachten.

Het verhaal is een beetje lang geworden, maar het lucht ook zo op om het van mij af te schrijven.

Liefs, Mick

Hoi Meissie,
Wat vervelend allemaal zeg! Ik hoop echt dat de KI voor jullie gaat werken! Als ik mijn eisprong heb dan heb ik de hele dag een ongigevoel onder in mijn buik. Het kan dus dat jij dit ook voelt maar het kan ook zwangerschap of naderende ongi zijn volgens mij. Schiet je dus weinig mee op met die info van mij! Ik hoop gewoon voor je dat het gewoon lekker raak is voor de KI begint!
Liefs Inge

He Inge,

Dank je voor het advies, om gek van te worden die krampjes vandaag, had al tegen manlief gezegd toen hij thuis kwam van zijn werk, dat we nog even moeten klussen, maar dat zal er niet van komen, want hij is nog druk aan het sporten boven op zolder, en dat is ook belangrijk. Ik weet niet echt wat het is, had vorige week woensdag ook al ongi krampjes, en nu weer vandaag en nu op onder in mijn rug pijntjes, zal wel voor mijn ongi zitten ga eigenlijk vanuit, het is maar weer even afwachten, dacht eigenlijk deze maand dat ik een vroege eisprong had, maar ja ik zie het allemaal wel, moet er gewoon lekker rustig onder blijven.

Liefs, Mick

hoi hoi,

Ik heb ook een dochter van 4 en ben vorige week voor het eerst in het ziekenhuis geweest ivm onregelmatige menstruatie en omdat ik 7 dagen na mn eisprong al ongesteld wordt.

Inwendig onderzoek was goed en moet nu de bloeduitslagen afwachten en heb echt gen idee wat ik kan verwachten.
Ik was mn mn dochter binnen 5 maanden zwanger ennog nooit een onregelmatige cyclus gehad. Waarom nu ineens wel.

Wel stoer van je om je van de wachtlijst af te laten halen. Ik weet niet of ik dat zou doen. Vind het nu al zo jammer dat het leeftijdsverschil met mn dochter steeds groter wordt omdat het allemaal niet wil lukken.

Suc6!

Terug
Bovenaan