agressief

Ik heb zin om alle scheldwoorden uit het woordenboek (en daarbuiten) keihard uit te schreeuwen. Ben het wachten zoooo beu, echt ik kan alles in de kamer wel het raam uit mieteren.

Sorry hoor, maar ben momenteel zó teleurgesteld in mezelf en mijn lijf. Ik ben er zo ontzettend klaar mee, ik kan niet eens beginnen met opschrijven hoe het voelt. En als ik dan denk aan andere mensen die mensen om zich heen hebben die erg ziek zijn of die een babywens hebben en waarbij het niet lukt om zwanger te raken (ken ik er ook wel een paar van), dan voel ik me nog schuldig ook dat ik niet eens het geduld heb om nog een paar dagen te wachten.. Alsof dat het ergste is, zegt mijn verstand. Maar mijn gevoel is toch sterker op dit moment: ik wil die kleine ontmoeten: NU!

Oh meid toch! Jij zit er echt helemaal doorheen he..
Kan je dit ook met je vk bespreekbaar maken? hoe ver loop jij nu over tijd? en heb je al enig idee over eventueel inleiden?

Je hoeft je niet schuldig te voelen!! Wij hier begrijpen allemaal hoe zat je het aan het eind kan zijn. En dat hoort er net zo bij. Zwanger zijn is niet alleen maar leuk..

Sterkte!!
Liefs

Ahhh.... is het weer zo'n dag (nacht?)? Erg he, ik ben het ook beu maar ik weet dat er nu een einde aan komt. Ik moet over een half uurtje in het zkh zijn voor conrole en hoor dan wanneer ik ingeleid ga worden (snel of in de loop van volgende week). Ik heb ook van die moedeloze momenten gehad, weet precies hoe je je voelt. Ik ben nu meer 'lamgeslagen' en verwacht het allemaal eigenlijk niet eens meer. Maar die verveling... zucht... daar kan ik ook nog niet mee omgaan!

Hier een hele dikke virtuele knuffel, ik hoop dat het ECHT snel voor je gaat beginnen nu!

Liefs

Hou vol!!!
Ik ben vandaag 41 weken, heb geen cm omsluiting. Kleine zit nog veel te goed in mijn buik volgens de gyn. Maandag heb ik weer een strip poging en anders moet ik me woensdag melden voor inleiden.
Ben compleet uitgeput en ben zat om steeds vragen te krijgen of ik nog loop :(
Dus ik kan me compleet voorstellen hoe jij je voelt.
Laatste loodjes zijn zeer zwaar. Maar hou vol, het komt wel goed.

Ben de hele dag zo chagerijnig geweest, ben echt niet meer gezellig voor man en zoon. Probeer nog wel een beetje de schijn op te houden, maar t lukt niet.. Heb nu sinds een uur of 6 wat weeen-activiteit, maar zeer onregelmatig. Zal wel weer afzakken, just my luck :)

Dank jullie wel voor de bemoedigende woorden, erg fijn!!

xx

Terug
Bovenaan