AH luiers

Hallo,

Ik zag vandaag bij de AH hun eigenmerkluiers in de aanbieding, toch wel erg goedkoop!!
Ik was benieuwd of hier dames zijn die deze gebruiken en zo ja hoe ze bevallen??!!
Normaal heb ik eigenlijk altijd de huggies, maar die zijn nog maar zo weinig in de reclame.
Pamers weet ik ook niet zo goed, toen Daan klein was plaste hij daar altijd langs..............maar dat zijn ook weer luiers die eigenlijk elke week wel ergens in de aanbieding zijn.

Dus ben benieuwd naar jullie ervaringen!!

Groetjes sylvia

Hoi,

Ik zweer nog altijd bij Pampers. Bas is met de kruitvat luiers steeds nat en Huggies vind ik vreselijk irritante luiers.
Zoals je zegt, Pampers zijn altijd wel ergens in de aanbieding en over het algemeen koop ik groot in.
Maar als je nu eerst gewoon één pak AH luiers koopt. Dan kun je ze even proberen!

Groetjes, Karin

Hoi

Ik gebruik zelf meestal Etos of Albert Heijn. Ik vind het goede luiers tegen een redelijke prijs.

Meestal neem ik gewoon wat in de aanbieding is. Dus Huggies, albert heijn of Etos. Pampers zijn soms in de aanbieding nog duur in vergelijking tot Etos, maar ik vind het wel lekkere luiers.

Gewoon eens proberen zou ik zeggen.

Groetjes Kirsten

Hoi!

Ik heb geen ervaring met de AH luiers.
Tara (06-05-2007) gebruikte na haar geboorte eerst Pampers, later Huggies, omdat ik die goed vond (en vind) en ze hebben een leuke Winnie de Poeh afbeelding, haha.
De Huggies zijn toch wel best vaak in de aanbieding, vind ik. Maar minder vaak dan de Pampers.

Groetjes,
Shivana

Hoi,

Onze dochter Lotus is 14 maanden en ik gebruik al vanaf haar geboorte AH luiers. Ik vind ze geweldig want ze lekken nooit!!
Heb wel es tussendoor Pampers en Huggies maar die vind ik maar niks.. Heb dus ook gelijk 4 pakken ingeslagen vandaag.

Groetjes Chantal

Hoi. Ik weet niet of je aan een Makro pasje kunt komen, maar de pampers zijn daar als winstpakker nu. Ik sla ze daar altijd in,, Als je nu 3 van die megapakken (zitten 3 normale pakken in) koopt, zijn ze maar 5,40 (ex btw). Komt dus neer op 9 pakken pampers kopen, en maar 6 betalen!!
Maar goed, de AH luiers.. Ik heb ze voor mijn oudste gebruikt toen hij zuiver aan het worden was. Toen konden ze voor de nach heel goed.. Verder heb ik ze nooit gebruikt, maar ik vond ze op zich best fijn. Voor 's nachts absorberen ze niet super vond ik..
Gr. Anne-Marie

Bedankt voor jullie reacties!!
Ik heb vandaag de ah luiers gehaald. Is kijken hoe ze gaan!
Ik heb nu eigenlijk al vanaf het begin de huggies, die bevallen ook super. Maar ben nu gewoon door me voorraad heen  en ze zijn nergens in de aanbieding. Klinkt knieperig zeg..........

Hoi,
Naar mijn mening kan je niet veel met de adviezen van anderen, omdat het ook erg aan de bouw van je kindje ligt..
Ik had bij de oudste altijd Huggies, de middelste heeft veel Kruitvat luiers aan gehad, AH luiers lekte nl altijd bij hem..
En nu heeft de jongste Pampers, want de Huggies vind ik zo stug zitten..
De Ah luiers ook wel weer geprobeerd, maar ik vind ze erg snel ruiken..En ook als je je kind verschoont ruik je erg snel de plas..Is niet bij de Pampers..Dus vandaar dat ik ze nu weer koop..Vaak aanbiedingen..en achja, het is niet levenslang he..maar een paar jaar..
Gr Rina

Terug
Bovenaan