AH/Opperdepop

Ik heb het laatst even nagevraagd, waarschijnljk komt het kookboek opperdepop binnenkort vast in het boeken/tijdschriften assortiment...wanneer was nog niet helemaal duidelijk, maar zeer binnenkort zeiden ze toen...en dat is al een aantal weken geleden

groetjes Yvonne

Hoi,

Ik ben vanmiddag toevallig naar de AH geweest en heb naar het boek gevraagd. De dame achter de kassa en degene die ze belde kenden het hele boek niet. Ik ben dus benieuwd of ik het ooit in onze AH zal vinden.

Groetjes, Marieke (mv Nikki)

Wat een oenen...hebben ze het niet voor je nagekeken dan???? Volgens mij moeten ze het gewoon kunnen zien in de computer...

nou ja, hopelijk komt het nog goed.....

groetjes Yvonne

Hoi hoi! Bij de AH (XL = zo'n extra grote) in Leeuwarden snapten ze er eerst ook niets van maar ondertussen ligt het boek daar in de winkel. Er lagen er nog aardig wat toen ik net boodschappen ging doen. Je kunt het ook bestellen via de site. Het is dan geloof ik wel wat duurder maar nog steeds meer dan de moeite waard. Wellicht kan het filiaal waar jullie wonen even contact met de AH in Leeuwarden opnemen?!? Kweeniehoor maar het is het proberen waard. Succes

Hoi meiden,

Het zijn volgens mij inderdaad oenen daar bij de AH. Ik heb net even op de site van AH gekeken en daar staat het er gewoon op. Heb het even geprint en ga morgen nog een keer langs. Eens kijken wat ze dan zeggen...

@Fleur
De AH waar ik kom is ook een XL, misschien dat het toch per vestiging verschilt, maar ik ga het toch proberen. En anders mogen ze 'em voor me bestellen.

In ieder geval bedankt.

Groetjes, Marieke (mv Nikki)

En hier lag hij ook gewoon op het schap. Wel een erg leuk boek trouwens. Heb er nog maar diagonaal doorgekeken zeg maar, maar leek me erg leuk. Nu nog in praktijk brengen...

Terug
Bovenaan