A
Anoniem
Guest
Ik werk op een peuterspeelzaal en nu is er 1 ouder die me graag zwanger ziet of denkt dat ze me nog moet overtuigen dat kinderen hebben leuk is. Ze begon er vandaag voor de derde keer over. Ik wordt hier gek van. Ik zei al tegen een collega dat deze moeder hier op een goed moment een stevige k** opmerking over gaat krijgen. Waar denkt zij het recht vandaan te halen dat ze zich hiermee mag bemoeien. Ouders weten het uiteraard niet maar dit is wel mijn prive leven en het gaat haar verder niets aan.
Dus om haar terug te pakken heb ik de zandbak opengegooit( terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was) en heeft haar kind lekker met het zand gespeeld waar het zanderig van wordt en ik weet dat zij dat niet zo leuk vind om een zanderig kindje mee naar huis te nemen. Mijn revenge. (heel fout en erg flauw ik weet het maar zo kon ik toch nog een beetje lachen)
Ben vandaag weer geweest en moet maandag terug komen voor de volgende echo. En dan wrs dinsdag insemineren. Spannend.
Fijn weekend allemaal
Groetjes Belle
Dus om haar terug te pakken heb ik de zandbak opengegooit( terwijl ik dat eigenlijk niet van plan was) en heeft haar kind lekker met het zand gespeeld waar het zanderig van wordt en ik weet dat zij dat niet zo leuk vind om een zanderig kindje mee naar huis te nemen. Mijn revenge. (heel fout en erg flauw ik weet het maar zo kon ik toch nog een beetje lachen)
Ben vandaag weer geweest en moet maandag terug komen voor de volgende echo. En dan wrs dinsdag insemineren. Spannend.
Fijn weekend allemaal
Groetjes Belle