AHHH Partyanimal gecreeërd!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben bang dat wij echt een nachtbraker gemaakt hebben.

Elisa vind het de laatste twee avonden nodig om heel lief om 18.30 uur (gewone tijd) te gaan slapen om vervolgens om 22.00 uur wakker te worden en gewoon wakker te blijven tot 02.00 uur!!!!!

Gewoon niet leuk meer. Manlief en ik lopen met zeer kleine ogen.... (marco heeft gelukkig late dienst dus kan uitslapen, helaas mag ik morgen ochtend om 05.00 uur opstaan.)

Ik hoop echt dat ze nu gewoon blijft slapen.

Zo stom ze heeft geen honger geen pijn geen vieze luier niet koud niet warm alleen maar klaar wakker. Je zou zeggen later naar bed sávonds heeft ook geen zin want ze is echt doodop om half zeven......

Ach we hopen maar weer dat ze snel haar eigen ritme weer heeft. zucht..

Ik weet ook niet waar het aan ligt,maar ik hoop voor jullie dat ze snel weer als vanouds slaapt.
Liefs Kitty en Tess

Ik weet niet hoe oud Elisa precies is, maar het kan zijn dat ze aan een mentaal sprongetje bezig is. Vaak slapen ze dan of 's nachts slechter of overdag. Wij hebben het "geluk" dat Tijs nu overdag slechter slaapt.
Ik hoop voor jullie dat ze snel weer doorslaapt, want je houdt dat zelf niet lang vol!

Groetjes,
mama van Tijs

Bij mij is dat probleem gekomen toen ik een jaar of 17 was..
heb er nog steeds last van.. zucht..

Esmé mv Kay

Had nog zo de hoop dat ze dat nou niet van mij overgenomen had.... Helaas! Ze kan gelukkig nog niet om drank vragen.....

Terug
Bovenaan