ahhh!! wie kan mij helpen..!

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames

Nou ik ben hier heel lang niet meer geweest ( d8 dat ik er teveel mee bezig was) we zijn al langer dan een jaar aan t proberen. Ik  ben ook al naar de gyn.loog geweest. Hij houdt nu mijn cyclus bij en ik moet vaker komen om te spuiten. Maar..... nu begrijp ik er niks meer van. Vorige week had ik wat roze slijm bij t vegen. En nu sinds t weekend komt er wat wit vocht uit mn tepels  t lijkt wel melk! IK schrok me dood ik d8 eerst dat ik ziek werd ofzo. IK hoor hier en daar dat t een zwangerschap kan zijn. Wie heeft hier eerder van gehoord of heeft dit ook gehad??? Ik moet a.s woensdag hooooppppp ik van NIET ongesteld worden wie ohh wie??

groetjes souraya

Hoi,

ik heb dat bij m'n vorige zwangerschap niet gehad dat er vocht uit m'n tepels kwam, maar heb wel eens gehoord dat het kan ja.
Zou wel super zijn natuurlijk! Als je woensdag ongi moet worden kun je toch morgen alvast proberen te testen? Zou wel geweldig zijn natuurlijk!
Suc6 met w88!

nou ik moet morgen om half 9 daar zijn.... dus dan kan ik daar meteen een test gaan doen.

Ik hoop dat ik kan slapen!!

groetjes souraya

Hoi!

Ik wens je veel succes morgen!
Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook vocht uit mijn tepels! Dus wie weet. Spannend hoor!!!

Terug
Bovenaan