Ahhhhhh grrrrrrr

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

Ik volg dit forum al een tijdje en moet toch even mijn frustratie, teleurstelling, verdriet maar vooral ik-snap-mijn-lichaam-niet gevoelens kwijt.

Vanaf januari een cyclus van 31/32 dagen en dacht nu echt zwanger te zijn, want ben nu op dag 37. Dus gisteravond een test gedaan, negatief! Ik snap mijn lichaam echt niet! Hoe kan dat nou?

Nu maar wachten totdat ik ongesteld wordt, maar wil dat helemaal niet!

Hebben jullie dit ook wel eens meegemaakt? Ik hoor het graag!!!!

Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mijn zoon duurde het anderhalve week voor ik een positieve test had

Ik wil je geen valse hoop geven maar bij mijn zoon duurde het anderhalve week voor ik een positieve test had

lastig he..
je zou denken dat je iid zwanger bent omdat je overtijd bent.
als je maandag nog niet menstrueert dan kan je de huisarts bezoeken.voor bloedonderzoek.
het kan zijn dat je niet zwanger test maar wel zwanger bent.
duimen dus..

Gek is dat ja, goed dat je dat zegt van de huisarts. Dat wist ik nog niet! Wachten tot maandag dan maar!

Hey meid.

Ons lichaam zit mooi in elkaar hè :p
Ik ben zelf, een hele tijd geleden, 12 dagen over tijd geweest, paar keer negatief getest. Snapte er niks van. Ben altijd stipt optijd met mijn ongi. Ik ben geen stresskip, maar ik had toen zoveel gedoe op het werk toen en veel bezig met onze kinderwens, dat waarschijnlijk mijn eitje te laat is gesprongen door al het gedoe. En daardoor later ongesteld werd.
Heb je een stressvolle periode gehad?
En inderdaad even langs de huisarts, al is het alleen voor advies.

Succes!
Liefss

Ja mss is je hormoon gewoon te laag , mijn hormoon aan maak is ook laag en test pas 7 dagen na nod positief .

Suc6 !

Ik ben ook geen stresskip, maar zeker een drukke periode achter de rug; afstuderen, fulltime werken, huiskamer moeten opknappen na lekkage! Ik had net al een beetje bruine afscheiding, bij mij altijd voordat ik ongesteld wordt, dus mijn cyclus zal wel in de war zijn geweest!

Op naar de volgende ronde! Positief blijven!!!!??

Terug
Bovenaan