ahum...gênant onderwerp...aambeien...

tja weet niet zo goed waar ik moet beginnen, ik denk dat ik aambeien heb...geneer me een beetje denk toch dat ik tripje langs huisarts moet.... veel pijn, bloed bij iedere stoelgang gewoon drama, en ik eet heel vezelrijk en drink veel...wat kan ik er aan doen..

Genant, maar helaas een feit bij veel vrouwen. Huisarts kan goede crème voorschrijven, dus smeren maar!! Je bent niet de eerste en zal zeker niet de laatste zijn.

Enne... niet persen als je naar de wc gaat, idd veel vezels, en veel drinken zodat het er zo makkelijk mogelijk uitglijdt. Tip nog van mijn VK: achterover tegen muur leunen, is de bocht makkelijker te maken en inademen met druk zetten, dan is kringspier ruimer dan als je je adem inhoudt of uitademt... Hopelijk heb je er wat aan, succes!

Hey meid, ik heb hier ook last van sinds zaterdag! Pijn en een klein beetje bloed en wat je zegt ik let erg op wat ik eet ( nu ook door dat dieet) en drink veel.. geen idee hoe dit nu kan!
Ik kijk het nog even aan en anders naar de hh

enorm vervelend maar idd zo bekend! ik heb ze al jaren, ben zelf in ziekenhuis geweest om ze te laten verwijderen. Maar alsof ze voelen dat ze niet gewenst zijn, ze komen even hard weer terug!

idd wel even langs de huisarts, die heeft goede creme.

Heel vervelend ! Ben er ook bekend mee !

Je kan bij de drogist of apotheek zelf zalf kopen, je hebt verschillende, dan hoef je niet persee naar je huisarts, als de zalf niet effectief is dan kan je zetpillen krijgen via de huisarts, deze hielpen bij mij wel erg goed, maar met de zalf moet het ook weggaan.

Van Sperti heb je ook zetpillen. Zijn bij de drogist verkrijgbaar. Die werkten bij mij wel goed. Ik heb ze nu ook weer, maar verder geen last van, dus doe ik er nu niet zoveel aan. Dat komt wel weer na de zwangerschap. Maar inderdaad erg vervelend.

Thanks meiden, ik heb ook goede tips van een collega gehad die er last van had tijdens zwngerschap. Ga nog paar dagen aankijken en anders vrijdag even langs HA.

groetjes

Terug
Bovenaan