ahum "vrijen"

A

Anoniem

Guest
 Beetje raar misschien maarre,

Sinds wij weten dat ik zwanger ben durven wij niet meer te vrijen. Dit komt ook omdat ik veel last van bloedingen heb en bang ben door het vrijen er weer eentje te krijgen. Hoewel we overal lezen en verstandelijk ook weten dat het geen kwaad kan hebben we het toch op een laag pitje gezet. En toch mis ik het wel. Vooral de intimiteit. Natuurlijk knuffelen we wel maar dat is toch anders. Ik hoop alleen niet dat het wanneer alles goed gaat 9 maanden zo blijft. Mijn man vind het trouwens allemaal dood eng. Gelukkig is dit internet want dit is voor mij geen onderwerp wat ik met anderen zou delen.

Groeten Pinklady.

hoi,

Ik denk dat je niet bang hoeft te zijn. Ik heb laatst een miskraam gehad en wij hadden wel gevreen tijdens de zwangerschap, we zijn naar de dokter gegaan maar die zei dat het niet door het vrijen kwam, maar dat er dan iets fout is in de ontwikkeling. Dus jullie kunnen gerust met elkaar vrijen, ik moest er ook niet aan denken dat ik 9 maanden zonder moest.
veel plezier samen
groetjes marie22

hoi,
ik had de eerste 3 maandne helemaal geen zin, naast het moezijn en misselijkheid had ik nu een beetj het idee dat het raar was om zo te vrijen, toch doet er nog eentje mee.... vreemde ik wete het maar het zat wel in de oppervlakte, maar van de week toch weer een x gedaan (ja je kunt toch niet alles van manlief vew88)
maar het was exht heerlijk, inhet begin een beetje pijnlijk na zoveel tijd maar ik heb er echt van genoten,a lles is veel intensiever dus meid probeer je ged88 te verzetten en ga ervoor, je zult echt genieten, en is het niet zo, dan stop je gewoon we hebben nog altijd 2 handjes
groetjes brenda

Hihi beetje raar maar wel bekend.
Ik heb ook in het begin t/m week 13 last gehad van bloedingen en ik had gelezen dat je een week na een bloeding niet mag sexen, dus dat hebben we ook niet gedaan...maar na twee weken begon ik wel te denken van oja t mag weer...en dus op een woensdag (ja de verloskundige is maandag tm donderdag   telefonisch bereikbaar) gesext...
Vond t heel erg eng en kon me ook niet echt super ontspannen..maar gelukkig had vriendlief de nood nogal hoog (ja sorry voor details maar misschien heb je er wat aan) dus t was snel afgelopen...achteraf was ik blij want na 24 uur nog geen bloeding gehad dus t was goed gegaan....nu af en toen proberen we t nog eens maar blijf t wel spannend vinden en heb zelf zoiets van na 30weken durf ik beter dom he (ben nu 23 weken)
en dat terwijl t echt geen kwaad kan, sterker nog de baby wordt er ook rustig van....
dus eigenlijk wil ik zeggen, gewoon proberen en er ook van proberen te genieten....
Mijn Vk zei : wat goed genaaid zit raakt niet los.......ja daar kan je t dan meedoen

veel plezier

Hoi Pinklady,

Luister naar je lichaam. Als je het niet prettig vindt om te vrijen, doe het dan niet. Dan geniet je toch niet onbezorgd. Straks voel je je vast zekerder over je zwangerschap en zal het allemaal wel weer komen.

Bij ons staat het momenteel ook op een laag pitje, omdat ik gewoon te moe ben. Behalve 's ochtends, maar dan is onze dochter wakker, dus gaat dat ook niet door.

Ik mis het ook wel, maar als je je er niet niet lekker bij voelt is het fijne van het vrijen er ook vanaf.

Nogmaals...het komt wel weer.

Groetjes,
Paula
16,3 weken  

Terug
Bovenaan