ahum..vraagje picassa

A

Anoniem

Guest
sorry,jullie zullen wel denken..maar eh heb weer een vraag over foto,s plaatsen.
Ik heb de foto,s van Mila op picassa staan.maar hoe zend ik die hierheen..hoe krijg ik ze naar het forum.
ik wil al heel lang foto,s plaatsen,heb nu vakantie en even de tijd en de rust om het te bekijken.lijkt me voor jullie ook zo leuk.
groetjes piewie

Ha!

de meesten zetten er op vanaf www.hyves.nl. Daar een account aanmaken en foto's plaatsen. Je kunt dan op je pagina de foto aanklikken, dan word ie groot. En dan via R. muisknop kopieeren en plakken hier in het reageren-vak...
Klinkt moeilijker als het is hoor!

-X- Marieke

Hi,

Heb het nog nooit met Picassa gedaan, weet ook niet of het kan. Sorry. Ik gebruik altijd mijn baby site, want het is alleen belangrijk dat ze ergens online staan (op het world wide web). Daar maakt ik de foto groot, rechter muisknop, kopieeren en hier weer plakken.

Kan je helaas niet helpen met Picassa, dacht dat die ze gewoon op je PC liet staan en dus niet online, maar ik kan het mis hebben. Ik heb het programma amper gebruikt. Heb net nog even gekeken maar ik kan op mijn werk ook geen web album maken (als je die hebt zou je denk ik als je de foto groot hebt moeten kunnen kopieren en plakken)

Succes.

groetjes Nanda

Terug
Bovenaan