Airgosafe

<p>Ik heb vandaag een airgosafe met bij behorend hoeslaken aangeschaft zodat mijn dochter op haar buik in haar bedje kan slapen! Afgelopen nacht naast mij in haar babynestje sliep ze sinds lange tijd weer eens drie uurtjes achter elkaar. Op haar buik dus. Ik durf het niet aan om haar in haar bedje op haar buik te leggen vandaar de airgosafe. Ik had altijd een hydrofiele luier onder haar hoofd tegen evt spugen. Mijn vraag is, kan die nog steeds erop of is het effect van ademend matras dan weg? Heb het net geprobeerd maar ik twijfel nog een beetje. Iemand ervaringen?</p><p>Oja, airgosafe is hetzelfde als de aerosleeper maar dan wat goedkoper ?</p>

Hoi Samm
Mijn dochter is nu 11 weken en slaapt al vanaf 4 weken op haar buik in haar eigen bedje op de aerosleep. Er kan inderdaad geen hydrofiele doek onder het hoofdje want dan is het niet meer ademend.
Is toch even vertrouwen krijgen. Kan ze haar hoofdje al draaien?

Groetjes Marietjes

Ik deed er wel een hydrofiel doek op. Had een spuug baby. Een hydrofiel is erg ademend. Probeer maar eens er door te ademen als je m voor je mond houdt... officieel hoort het niet. Maar vanwege het spugen deed ik het dus wel. 

Terug
Bovenaan