akeliggggg

A

Anoniem

Guest
Hoi alle meiden,

Ben een paar dagen niet op het forum geweest omdat ik mij nogal down voelde.
Er is de afgelopen dagen van alles gebeurd hier, ben vorige week maar 2 dagen ongi geweest en sindsdien heb ik steeds buikkrampen en oranje kleurige afscheiding echt heel erg vervelend. Ik heb geen idee wat er met mijn lichaam gebeurd. De ene keer voel ik niets en dan denk ik dat mijn borsten opgezet zijn en dat is het net of ik tegen misselijk aan zit of denk ik dat alleen maar. Ik ben nu in ronde vier en mag eigenlijk niet klagen want als ik zo eens rond neus op dit forum zijn wij nog maar beginners. Als ik dan zie dat heel veel van jullie al zo lang bezig zijn om zwanger te raken wordt ik alleen maar minder gelukkig en denk dat het nog heel erg lang duurt voor dat ik ook eens zwanger zal zijn. Ik weet dat het bij iedereen weer anders is maar toch hoop je dat het gelijk lukt.

Sorry voor dit lange gezeur maar ben het lekker kwijt.
Heel veel succes allemaal,
liefs jessica

Hoi Jessica,

Bedankt voor je reactie, ik wil jou ook veel succes wensen. Ik ben met mijn eerste ronde bezig en ik voel me ook niet prettig bij het feit dat de meeste van ons al veel langer bezig zijn. We kunnen niets anders doen dan hopen dat we snel zwanger zijn.

Veel liefs Cindy

Hoi hoi,ik ben een van de dames...die al wat langer bezig is!!weet je op een gegeven moment ga je er wel een beetje aan wennen dat he tlanger duurt...ben nu een jaartje bezig,maar het duurt bij mij langer,vanwege veel narigheid...het beste schijnt te zijn er niet zo erg mee bezig zijn.maar zelfs voor mij is dat soms moeilijk.en de een wordt sneller zwanger als de ander!!!het ligt eraan hoe lang jou lichaam nodig heeft.

sucses

gr manuela

Terug
Bovenaan