AKK is weer terug!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Alberdien,

Ik heb van de week nog aan jullie gedacht. Vond dat je al wel heel lang op vakantie was. :) Hoe hebben jullie het gehad? En hoe is het vliegen gegaan? En hoe doen jullie dat eiegnlijk met de boerderij? Nou een hoop vragen maar ik hoop dat jullie een super tijd hebben gehad en dat je weer heerlijk bijgekomen bent.

groetjes LInda

Hallo

we hebben het erg leuk gehad! was leuk om iedereen weer te zien! toch was het na 10 dagen ofzo ook wel weer leuk geweest, we hadden iedereen gezien en toen hadden we ook zoiets van nu kunnen we wel weer naar huis. Was ik wel blij van eigenlijk want ik was toch ergens nog wel een beetje bang dat ik liever daar wou blijven... was dus gelukkig niet zo en we zijn ook blij dat we nu weer lekker thuis zijn!
Vliegen met Alice viel reuze mee, had van te voren allemaal verhalen gehoord van 9 uur krijsende kinderen..... Alice vond het het eerste uur helemaal niet leuk maar daarna was het klaar, de terugweg was helemaal geen probleem. In Nederland had Alice haar ritme niet echt te pakken dus die was wel echt helemaal op aan het einde van de vakantie maar goed, inmiddels zitten we weer in ons ritme! Zo kom je er dan toch achter dat zulke kleine kinderen (Alice tenminste) wel behoefte hebben aan wat ritme!
Onze boerderij heeft iemand anders in de tussentijd gedaan, valt niet mee om iemand te vinden dus we waren wel blij dat we eens op vakantie konden!
En in Nederland natuurlijk allemaal leuke dingen gedaan! ook naar de dierentuin in Emmen geweest, maar ook hele "simpele" dingen zoals fietsen met Alice achterop in een kinderzitje! vond ze helemaal geweldig!

Groetjes Alberdien

Hey Alberdien!!

WELCOME BACK!!!

Goed dat je het leuk hebt gehad en toch ook weer fijn thuis! Zo hoort het!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Terug
Bovenaan