@ AKK

A

Anoniem

Guest
Hoi Alberdien,

Ik wilde dit jaar voor de herfst en voor Haloween een pompoen kopen. Gister met mijn moeder stad en land afgelopen, maar niks gevonden....
Toen liet ik me moeder de foto's van het fotodomino zien en toen zag ze Alice op die berg pompoenen. Zegt ze: "Vraag die moeder dan even waar ze die gekocht heeft...."
Tja, jij hebt vast een goed adresje, maar de reistijd zal niet meevallen.

Ik ben een jaar au-pair geweest in de VS. Daar zijn we toen op zo'n pompoenboerderij geweest. Duizenden van die dingen, maar hier vind ik er geen één. Ik geef de moed nog niet op.....

Groetjes, Karin

Begrijp ik nu goed dat je geen pompoenen kunt vinden of heb ik het helemaal verkeerd?
Bij ons verkopen ze de pompoenen zelfs gewoon bij de Ap...

Hoi An,

Hihi, je begrijpt me goed én verkeerd.....
Een eetbare pompoen verkopen ze inderdaad bij de Ab, maar ik wil zo'n grote (die trouwens ook wel eetbaar zijn) waar we dan een gezicht uit kunnen snijden enzo....
Die bij de Ab gaan per kilo geloof ik, dan betaal ik me scheel.....

Groetjes, Karin

Hoi,

bij ons verkopen ze de grote (haloween) pompoenen bij het tuincentrum, bij Overvecht. Misschien ook bij Intratuin ofzo? (weet niet wat bij jou in de buurt zit)
Of heb je de tuincentra al geprobeerd?
Nou succes iig,
groetjes van Sonja

Hoi Karin,

Ik weet niet waar je woont, maar bij ons kan je ze langs de kant van de weg kopen (ook wel bij moestuintjes).

groetjes Maris

Hee hoi!

ik heb een heel goed adres! onze eigen tuin!   Hier in de winkel kun je ze ook echt heel goedkoop en per tientallen gelijk kopen maar ja halloween is hier ook echt een groot feest. Moet er ook nog nodig eentje klaar maken voor Halloween want zelfs op het platteland komen er nog heel wat kinderen langs de deur!

Groetjes en succes met zoeken!
Alberdien

Terug
Bovenaan