<p style="text-align: left;">Dag allemaal, Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even voorstellen. Ik ben een jonge vrouw van 23 jaar en ben nu 6 jaar samen met mijn vriend. We wonen al een lange tijd samen. Ik heb 7 jaar de pil geslikt en ben hier nu zo’n 1,5 jaar geleden mee gestopt, omdat mijn vriend en ik wel een kindje zouden willen krijgen. We “klussen” sowieso wel om de 2 dagen. Dat is geen probleem en nog steeds met veel plezier. Ook ben ik 3 maanden geleden begonnen met ovulatie testen en deze zijn ook knal positief. Elke maand word ik helaas weer teleurgesteld.. ik heb een cyclus die wat in de war is. Soms word ik ineens een paar dagen eerder en langer ongesteld dan anders. Ik en mijn vriend maken ons best zorgen omdat we zo jong zijn en er dus volgensmij nog geen complicaties op de loer liggen. Nu is mijn vraag: zijn er hier toevallig meer jonge stellen die kampen met het zelfde probleem? Of zijn er mensen die dit ook hebben ervaren die misschien tips hebben? We zijn inmiddels 1 jaar en 3 maanden bezig Help! Groetjes, L</p>