Al 1 week licht roze afscheiding

<p>Hee hee ! <br />Ik had een positieve ovu test op 14 januari </p><p>Op 25 januari test ik positief met een cb 1-2 weken ik heb eigenlijk al sinds de eisprong last van roze afveeg dit nog steeds en ik ben zo bang dat het weer misgaat </p><p>( testte ook heel vroeg positief ) </p><p>wie had dit ook ging het daarbij wel goed ? Verder geen buikpijn </p><p> </p><p>Veel liefs </p>

Precies wat jij omschrijft had ik ook. Zoontje rent hier nu rond dus helemaal goed gegaan gelukkig! Ik had bij mijn oudste ook bloedverlies in de eerste weken dus bij mijn zoontje was ik hier al minder ongerust over. Maar je blijft een beetje gespannen dat snap ik helemaal. Het lichte bloedverlies heeft echt nog wat weekjes aangehouden. Met 12 weken zelfs goed rood en een stolsel. Gelijk verloskundige gebeld want ik was toen wel ongerust maar alles zag er goed uit op de echo en zoals ik al zei loopt hier nu een kerngezond jongetje. ? Succes! 

Lieve schat, volgens mij heb je al heel veel topics geopend! Ik begrijp je onzekerheid helemaal, maar ik kan je niet de garantie geven dat het goed gaat! Sterkte! Echt probeer het los te laten of een professional te zoeken. Van stress wordt niemand beter.

Terug
Bovenaan