Al 10 dagen overtijd!

A

Anoniem

Guest
Hoii
Wie kan mij helpen?
Ik ben vandaag alweer 10 dagen overtijd!
Ik word een beetje gek van mezelf!
Heb al 2 testen gedaan en natuurlijk negatief!Van mn vriend mag ik dus ook ffies geen testen doen tot we op vakantie gaan(over 3 weken!!!)
Ik ben nu 3 maanden met de pil  gestopt en de 1e keer had ik na 30 dagen mn ongi!
Nu vertelde ik het gisteren op mn werk zeggen ze je kan ook nog te weinig hcg hormonen aanmaken dus dat is je test negatief!Kan dit?
Ik hen ook hele zere tepels en ben heel moe!
Ik heb ffies mn hart gelucht en hoop dat jullie me misschien kunnen helpen!
Ik ga vanaf volgende maand maar tempen, dan weet ik misschien waar ik aan toe ben!

hoi ikke. wat ik hier van het meelezen op dit forum heb gezien, is dat het inderdaad mogelijk is dat je in het begin wat minder HCG hebt, dus dat testen het nog niet op kunnen pakken. de rest van je klachten klinken wel spannend, dus wie weet is het toch raak. nou heb ik ook iets gelezen over een bloedtest, dat ze daar wel sneller uit kunnen halen of je zwanger bent of niet. misschien toch iets om over te bellen of te overleggen met huisarts. Drie weken wachten lijkt me zo lang! sterkte en succes tegelijk! monika

Hoi Ikke,

Het kan van alles betekenen. Je kan zwanger zijn, maar heb niet genoeg hcg hormoon.
Maar je schreef ook dat je 3 maanden geleden gestopt ben met de pil?
Dan kan je nog ontpillen.  Daarbij kan het soms 3 maanden duren voor je weer ns ongesteld wordt. (hoeft niet, maar kan!)
Ik voelde ook van alles iedere maand enne iedere maand ook wat anders.
Ben ook niet regelmatig ongi geweest.
Heel veel succes en als het te lang duurt kan je het beste even contact opnemen met je HA.
Succes en fijne vakantie.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan