Al 11 dagen bloeden?

<p>Hoi,</p><p>Zaterdag 9 juni begon ik te bloeden. Bruin, paar druppels per dag die alleen te zien waren met een tampon. Het bloedde er dus niet uit. <br />13 juni ging dit over in donkerrood, ook weinig en ook alleen in een tampon te zien. </p><p>Van 13 juni tot vandaag, 20 juni, nog steeds donkerrood en heel weinig. Af en toe een druppeltje helderrood. </p><p>Aangezien dit geen normale 'menstruatie' is, zou mijn cyclus op het moment nu doorgeteld zijn tot 48 dagen. Ik voel me er echt niet goed bij en ik moet heel eerlijk zijn, ik maak me er echt zorgen over en ik ben een beetje angstig (ook al weet ik vanbinnen ook wel dat dit echt een keer kan gebeuren) </p><p>Heeft iemand dit een keer gehad? Ging het gewoon weg, wat gebeurde er? Iemand tips of advies? </p><p>Ik ben zo bang dat er iets mis is, want ik wil zo graag een kindje.. ik heb het gevoel dat ik deze maand geen kansen heb.</p>
 
Maak je geen zorgen... ik stopte op 14 oktober met de prikpil, werd in november, december & januari netjes ongesteld. Toen bleef het uit tot 30 april en toen heb ik door gemenstrueerd tot 4 juni. En 20 juni testte ik positief! En nu loopt hier een dreumes rond van 16 maanden ?
 
Ik zit al bijna een jaar zonder enige anticonceptie/hormonen.. sindsdien altijd netjes (en heel zwaar) ongesteld. Vandaar mijn zorgen een beetje.. 

Wel heel erg fijn! :D
 
Nou ja wat ik wilde zeggen is dat het best lang kan duren voordat je lichaam echt weer ‘de oude’ is. Bij mij gebeurde het ook pas na 5 maanden. 
 
Ja, precies.. maar de afgelopen 10 maanden oid was het helemaal goed en normaal, vandaar mijn lichtelijke zorgen!
Maar dankjewel! Stelt me wel gerust. Zal voor de zekerheid wel even de dokter bellen.
 
Terug
Bovenaan