Al 11 dagen een positieve ovulatietest Clearbleu digitaal

Hallo allemaal,

Nu zit ik met het volgende ik probeer al even zwanger te worden, 11 dagen geleden heb ik voor het eerst een ovulatietest gedaan (Clearbleu Digitaal 2 Hormoons) en tot op vandaag is deze nog steeds positief, iemand hier ervaring ? Gisteren ben ik opgestaan en was ik dus echt niet lekker, ernstige hoofd en maagpijn koorts en zeer misselijk, Enkel gisteren vandaag terug alles ok. Deze middag terug een tekstje gedaan en was nog steeds positief. Wat denken jullie? Want al 11 dagen een positieve ovulatietest lijkt mij niet zo normaal? Groetjes! ☺️
 
En je moet 2 streepjes zien he! De 2e moet net zo donker of donkerder dan de test streep zijn.
 
Het is met de digitale Clearblue ovulatie test dit is geen smiley een knipperde smiley of een niet knipperde smiley ik heb al 11 dagen de knipperde smiley. Betekend hoge vruchtbaarheid zoek maar op :)
 
Hallo Davina ,

ik ben vorige week donderdag begonnen met testen. Ook met de dubbele hormoon indicator. De eerste dag een leeg rondje. Daarna 5 dagen een knipperende smiley. Toen begon ik me ook zorgen te maken. Ik heb een hele onregelmatige cyclus. In de gebruiksaanwijzing staat als je meer als 9 vruchtbare dagen ziet dat je beter kan stoppen en volgende maand opnieuw kan beginnen. Als je dit volgende maand weer hebt raad ik je aan naar de ha te gaan. Succes. Hopelijk volgende maand een smiley.

Groetjes Mariska
 
Terug
Bovenaan