Al 11 maanden aan het proberen

<p>Hey iedereen,</p><p>Ik ben al vanaf augustus gestopt met de pil. Ik begin me echt zorgen te maken en elke maand wordt de teleurstelling groter…</p><p>ik weet niet goed wat ik nog kan doen..</p><p>hebben jullie tips voor mij? </p>
 
Ontpillen kan soms een jaar duren. Heb je een normale cyclus?

Het komt vaker voor dat mensen meerdere pogingen moeten wagen dan dat het in 1x lukt. Dus het is niet zo raar en je bent geen apart geval, vooral niet na de pil. Dus verwijt jezelf aub niet.

 
Mijn advies zou zijn om naar de huisarts te gaan. Na een jaar zelf proberen mag je doorverwezen worden. Er hoeft niets aan de hand te zijn, maar ze kunnen in ieder geval wat basis onderzoeken doen om dat te checken. 
 
Ik werd er ook helemaal gefrustreerd van. Ben met 11 maanden naar de huisarts gegaan en kreeg idd een doorverwijzing. Maar nog voordat ik naar de gynaecoloog ging raakte ik zwanger. Nu 7 weekjes. 
 
Ik zou ook naar de huisarts gaan. Want voor je werkelijk naar het ziekenhuis mag en kan, ben je ook weer paar maanden verder.
 
Hier al 12 maanden bezig, nu in wachtweken van ronde 12. Ben eind mei 2021 gestopt met mijn pil en was meteen regelmatig ongesteld  helaas duurt het soms gewoon lang. Maar je bent echt niet de enige, ookal lijkt het soms zo (vrienden bij ons allemaal eerst 1 a 2 maanden zwanger). Het voelt super oneerlihk, maar helaas niets aan te doen. Inderdaad gewoon met je vriend/man over hebben en eventueel naar de huisarts gaan. Dan weet je ook of er iets mis is, maar vaak is het gewoon geduld hebben en zo niet kunnen ze je dan weer verder helpen.
 
Hier helaas ook al 10 maanden bezig. Afgelopen maand naar de dokter geweest en als het na 11 maanden nog niks is dan moet ik terugkomen zodat ik op de wachtlijst kom. 
Helaas herken ik je gevoel van steeds groter wordende teleurstelling. Mijn NOD is komende zaterdag maar ik durf nog niet te testen. Ik ben veel te bang op weer een negatieve testuitslag.
Ik vind het fijn om hier met mensen over te kunnen praten. Voel me soms best eenzaam!
 
Terug
Bovenaan