Al 13 dagen ongi!! hellup!

A

Anoniem

Guest
Vreselijk! Dit is vandaag al de 13e dag dat ik bloed verlies! Mn cyclus is vrij regelmatig +- 31 dagen. Het begon op de 29e dag en nu ben ik dus al 13 dagen ongi! Het ene moment is het donker rood/bruin en het andere moment is het weer helder rood bloed.  
Mn vraag is zou ik nu de assisente bellen of moet ik het nog even afwachten? Ik ga deze maand ook beginnen met ovulatietesten maar moet ik dan beginnen als het bloeden gestopt is?
Alvast bedankt vooor jullie reacties!

x suuz, 6e ronde, 1e kindje

Hoi meis,

Sjonge das best lang lijkt erg op een mk verhaal verlies je erg veel bloed of alleen een maanverband vol??? Zou als ik jouw was voor de zekerheid naar de H.A gaan en een verwijzing vragen om een echo te maken bij de Gynecoloog wie weet is je baarmoeder niet schoon!!! Hoop dat je niet schrikt van mijn verhaal maar het klinkt zo bekend in mijn oren!!! Het is te hopen dat het niet zo is en dat je cyclus gewoon nu 1 keertje lang is maar toch!!! Je kunt maar beter vragen aan de H.A toch!!!
Heel veel succes hé!!

Liefs Sandy

Hoi Sandy
Ik moet zeggen dat ik het zelf ook alemaal wel een beetje eng vind hoor! Heb ook sinds gister echt krampen in mn buik. De hoeveelheid bloed is verschillend de eerste dagen was het niet zo veel maar sinds gister is het wel een stuk meer geworden.
Heb je zelf ook een mk gehad? Hoe ging dit dan bij jou en wat deed de HA?

xsuuz

Hoi Suuzje,
Ik zou idd even contact met de ha opnemen. Een ongesteldheid duurt meestal maximaal 7 dagen, dus dit klinkt vreemd. Misschien is het niks, maar de ha weet vast meer.
succes,
            sterretje

Morgen moet ik werken, dus ik denk dat ik voor  maandag toch maar even een afspraak maak. Dan kan ik het dit weekend nog even aankijken. Ik hoop echt dat het morgen over is en dat ik dan niet naar de HA hoef om te horen dat het toch een mk was. Dan wil ik het eigenlijk liever niet weten, is dat vreemd?!
Heel erg bedankt voor jullie reacties ik laat nog wel even weten hoe het afloopt...

x suuz

Ik zit nu al op de 16e dag!!!
Zaterdag was het gestopt. Maar zondag begon het weer!! Ga morgen de huisarts bellen. Dus ben benieuwd.

Heeft er verder hier niemand ervaring mee??

x suuz

hey
nee heb er gelukkig niet ervaring mee maar kan me voorstellen dat het voor jou zeer vervelend is zou het zelf ook niet leuk vinden.
maar in iedergeval succes morgen en hoop dat je wat wijzer wordt.
groetjes denkertje

Hey meis,

Jeetje nog steeds niet weg!!! Ga maar gauw naar de H.A. je weet maar nooit!!!
Ja heb idd een mk gehad en ik verloor eerst een beetje bruinbloed dus dacht aan innesteling toen ook hele erge krampen en meer roodbloed!!! Best veel ook!!! Was toen op mijn werk en ben pas de volgende dag hier in Duitsland naar het ziekenhuis gegaan kon niet naar de Gynecoloog was een vrije dag hier!!!
Kreeg toen een inwendige echo en het was duidelijk fouteboel en ben dezelfde dag nog gecurateerd!!!
Maar het hoeft bij jouw niet hetzelfde te zijn hoor en daarna ben ik na 1maand weer zwanger geraakt van een dochertje die afgelopen maart is geboren ze is morgen 7mndjes!!!! Maar veel sterkte meid en ga naar die H.A. toe stel niet uit!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan