Al 15 maanden aan het klussen...

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Mijn naam is Wendy en ik ben getrouwd, ben 27 jaar en we hebben een zoontje van ruim 3 jaar. Met  hem heeft het 11 maanden geduurd voor ik zwanger van hem raakte. Nu zijn we inmiddels weer 15 maanden verder.
In het begin was ik er niet zo erg mee bezig, we zagen het wel. Maar nu we al zo lang aan het proberen zijn, vind ik het best vervelend worden. We hebben het er samen weleens over gehad of we nu wel of niet hulp gaan inroepen van de huisarts... Ik weet het nog niet. ik wil wel heel graag weten of er iets aan de hand is bij één van ons maar aan de andere kant denk ik, we hebben een gezond kindje, we weten dat het kán!
Het lijkt me leuk om met meiden te kletsen die net als ik zo ontzettend graag een kindje willen maar het om een of andere reden maar niet lukken wil.

Groetjes Wendy.

Hey Wendy,

Vervelend he dat het lukt, je probeerd er niet teveel mee bezig te zijn, maar iedere maand is het toch weer een teleurstelling. Ik ben bijna 26 en we zijn nu ruim een jaar bezig. Wij willen de volgende ronde naar de huisarts, we hebben ook nog geen kinderen dus weten ook niet of het wel kan. Spannend!

Succes!

Groetjes Deborah

Hoi Deborah!

Leuk dat je reageert! Het is inderdaad de ene teleurstelling na de ander...
Ik ben sinds een paar maanden aan het testen met ovulatietests, maar ondanks dat hij het goed aan gaf is het toch niet gelukt. Ik ben heel onregelmatig ongesteld en temperaturen lukt niet zo. Ik vergeet het te vaak...ben dan al uit bed en dan denk ik er pas aan. Dus ben ik met die testjes begonnen. Deze maand heb ik mijn eisprong gehad, een paar dagen geleden en we hebben goed ons best gedaan!! HIHI!!!
Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen, laat even weten als je bij de huisarts bent geweest als je wil. Ben wel benieuwd wat hij/zij zegt en/of doet.

Jij ook veel succes!
Wendy

Hallo Wendy,

Vervelend he als het zo lang duurd. Iedere maand weer die teleurstelling, je raakt er nooit aan gewend!
Ik zit ondertussen in ronde 18 en is gebleken dat mijn vriend verminderd vruchtbaar is. De enige optie om zwanger te worden is IVF. Als het goed is gaan we dec, jan, starten met ivf. Begin december krijgen we alle info....

Succes!

x Jacqy

hoi wendy,

ja wij zijn ook allang bezig! 22 maanden! ronde 24!
in december krijgen we uitleg over IUI,en dan in januari gaan we er mee van start!
bij ons blijkt alles goed!

xxx mier

Hoi meiden,

Wat heerlijk dat jullie reageren, ik moet af en toe even spuien, daarom dacht ik ik open een discussei hier op het forum!
Wij hebben net de vruchtbare periode gehad en we zijn die week op vakantie geweest dus hebben lekker de tijd voor elkaar gehad... Natuurlijk als de kids te bed lagen, haha!
Ik heb weer goede hoop maar we zullen zien!
Het lijkt me een hele stap om in de bekende molen te gaan. Op een of andere manier ben ik daar nog niet aan toe... Ik weet na ruim 15 maanden heb ik misschien alle reden om eens naar de huisarts te stappen maar ik wil er nog niet zo aan. Als ik jullie verhalen lees ben ik zeker niet de enige bij wie het lang duurt maar toch...
Nogmaals super dat jullie meekletsen, wie weet hebben we iets aan elkaar. Leuke maar ook minder leuke dingen!

X Wendy

he hoi

ik ben nice ben 22 jaar en heb een zoontje van 15 maanden en we zijn nu 13 maanden bezig voor een tweede,lukt tot nu toe ook nog niet.Mijn zoontje was ik binnen een maand zwanger van dus dit is geheel nieuw.20 Nov hebben wij een afspraak bij de gyn staan,mijn man heeft kanker(zaad is wel goed,laatst getest) dus we willen kijken wat ze voor ons kunnen betekenen..overigens is mijn cyclus zo n 45 a 49 dagen,ik gebruik al een tijdje ovulatietesten en ook dat werkt niet... ik baal als een stekker,meiden die ik ken die alweer zwanger zijn van nummer 2 soms zelfs 3..maargoed ik hoop dat het voor jou snel zover mag zijn.Succes.

xxx nice

Terug
Bovenaan