al 16 dagen ongesteld

<p>Paar maandjes terug had ik hier verteld dat ik geruime tijd niet ongesteld ben geworden. Na ongeveer 90 dagen was ik het uiteindelijk geworden... maar dat ben ik nu al 16 dagen en het ziet er niet uit dat het eerdaags ga stoppen. Ik ben afgelopen vrijdag bloed wezen prikken voor ijzer en dit was gelukkig goed. </p><p>De menstruatie begon 3 dagen met heel minimaal donker bloed. En nu ruim 10 dagen heel helder bloed met soms wat donkere plekken van 'opgehoopt' bloed. Maandverband hoef ik niet vaker dan normaal te verschonen maar het is meer met het afvegen dat ik zoveel bloed zie. </p><p>Zijn hier vrouwen die dit soortgelijks hebben meegemaakt? Aan de ene kant denk ik; logisch, ik ben 3 maanden niet ongesteld geweest maar aan de andere kant maak ik mij ook wel zorgen. Mijn dokter wilt er verder niks aan doen. </p><p>Kortom, iemand die dit ook zo heeft meegemaakt en/of tips?</p><p>Liefs x</p><p> </p>
 
Hey! Ik heb zoiets gehad toen ik net stopte met de pil. Bij mij duurde het toen een dag of 11. Wel wat korter dan jou maar wel heel vervelend. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt en het vervelend vindt. Kijk het nog even aan en vertrouw je het echt niet, zeg dit dan ook tegen de huisarts, en laat verder onderzoek doen dan. Succes!! 
 
Ik heb precies hetzelfde gehad toen ik stopte afgelopen zomer.. na 95 dagen kwam pas de 1e menstruatie en die duurde ook 12-13 dagen! Blijkbaar moest al het opgekropte bloed eruit, zoals mijn HA zei ;-) Daarna is het weer normaal geworden (5-6 dagen bloeden wat ik daarvoor ook altijd had) en kreeg ik daarna gelijk weer normale cyclussen van 31-38 dagen.
 
Terug
Bovenaan