al 16 jaar moeder nu zwanger!

Hoi Meiden ik kan het niet laten er weer een berichtje op te zetten, ik ben al 16 jaar moeder van een zoon, en ook een zoontje van 9 jaar! nu ben ik 7 weken zwanger van de derde!morgen woensdag 19 januari een echo omdat ik miskramen heb gehad. ik ben nu 33 jaar!zijn er meer vrouwen hier die met zoveel tussen jaren kinderen hebben gekregen? het lukte gewoon niet eerder en ik ben toch niet te oud??zelf vind ik dat het nog wel kan.sommige beginnen pas op deze leeftijd! wat vinden jullie ervan, ik ben er blij mee!
 
hallo
gefeliciteerd met je zwangerschap!! hardstikke leuk.
Hoezo te oud?
Ik ben 36 en zwanger van mijn eerste kindje, ik ben nu 22 weken.
En het gaat heel goed, heb eigenlijk helemaal geen klachten, alleen een beetje moe.
Geniet ervan.
Groetjes Anita
 
Ten eerste gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!!! Ik hoop dat de echo morgen goed uitvalt.
Te oud?????? neeeeeeee helemaal niet. Weet je wat ik te oud vind.....die vrouw die op het nieuws was van 66 jaar.....dat is te oud.
Het is maar net hoe oud je je van binnen voeld vind ik. Ik kan alleen niet met je mee praten want ik ben zelf 24 en 30 weken zwanger van onze eerste. Ook ik heb heel bewust gekozen om op deze leeftijd te stoppen met de pil. Ik krijg vaak juist de opmerkingen dat ik m'n jeugd weg gooi en dat ik nog te jong ben. Volgens mij is het nooit goed, doe lekker wat je gevoel zegd.
Laat je het nog even weten morgen???
Liefs, Ank
 
Hoi

Ik ben alweer 27 wkn zwanger van mijn derde, de oudste is dertien de tweede is tien,ik ben zelf 38 jaar.

Ik merk wel dat het deze keer zwaarder is, maar ik geniet er wel erg van zo ´n klein pullekie in mijn buik.

veel succes, jeanette
 
Hoi,

33 vind ik nog niet te oud en als je zelf hartstikke blij bent met je zwangerschap, wat maakt het dan uit wat andere er van denken.
Ik ben 30 en probeer zwanger te worden van de eerste, wie weet ben ik ook wel zwanger al sik 33 ben.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes verder.
 
hoi
ik ben 33 en heb een zoon van bijna 12 jaar.
dacht eerst ook dat ik wel oud was maar dat valt echt wel mee.het leeftijdsverschil is wel groot maar als ik zie hoe mijn zoon meeleeft en hoe leuk hij het vind!!hoe vind jouw zoon het??\groetjes
 
mijn oudste zoon moest wel even slikken, maar uiteindelijk vindt hij het wel leuk, en de jongste van 9 is helemaal vol van die van 16 heeft zelf al verkering dus beetje aan het puberen ook maar wacht maar als het straks eenmaal geboren is.nog bedankt voor jullie reactie''s
 
Te oud? Nee hoor maar dat dacht ik erst ook. Ben nu 41 jaar en heb al een zoon van 14 jaar. Maar door een nieuwe relatie ben ik nu weer zwanger!!!! En ik geniet er nu meer van, ben er ook bewuster mee bezig.Ik ben nu 11 weken en alles gaat goed, Alleen voel ik me wel moe,maar toen ik de echo zag was ik weer meteen verkocht.
Groetjes Sandra
 
Terug
Bovenaan