Al 18 maanden niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben in januari vorig jaar gestopt met de pil en heb daarna nog 1 bloeding gehad...  Maar ben nog steeds niet ongesteld.

Ben wel een tijd ziek geweest. Wie heeft iets dergelijks meegemaakt?

Je hoort wel eens dat je ondanks het feit dat je niet ongesteld wordt, toch een eisprong kan hebben dus toch zwanger kan raken...

Hebben jullie hier verstand van?

Hey meis,

Ik kan je alleen maar vertellen dat een vriendin van mij hetzelfde had en hiermee is doorgestuurd naar de gyn en daar in een traject is gekomen om van alles te proberen want zij heeft ook alleen dr pilbloeding nog gehad en verder ook niks meer. Nu is ze al met al na dik 19 maanden proberen zwanger.

Ben je wel al doorgestuurd of nog niet? Zou het zeker doen.

Sterkte Liefs Tam

hoi hoi,
Ziek zijn is inderdaad 1 van de redenen om niet ongi te worden. Stress is er ook zo 1, maar ik zou er zeker naar laten "kijken""...
Tenslotte wil je waarschijnlijk ook niet dat je mooie babytje in een öud bedje"komt toch?!
succes Marianne

Bedankt voor jullie reakties.

Tam, is je vriendin nog wel ongesteld geworden? En via de natuurlijke weg zwanger geraakt?

Ik moest toch maar eens een afspraak met de HA gaan maken...

Hey meis

Ze is niet een keer meer ongesteld worden. Ze heeft werkelijk van alles geprobeerd met allerlei middelen en gedoe maar al met al is het het wel waard geweest want ze is nu toch maar mooi zwanger maar ik kan je alleen maar adviseren om naar de ha te gaan je kan beter voor niets gaan dan dat je te lang wacht.

X Tam

hoi

ik ben nieuw.. en heet patricia.
las net jouw bericht...
laat haar eens vragen naar PCOS..(poly cysteus ovarium syndroom)
als ik de pil niet slik dan word ik ook niet ongesteld.. bij mij is begin dit jaar PCOS gecontrateerd..
ik kan moeilijker zwanger worden dan iemand die dit niet heeft.. omdat mijn follikels op mijn eierstokken er met teveel opzitten zodat er niet een kan rijpen om over te springen in mijn eierleider en zo een  baby kan worden..

misschien is dit het niet.. maar misschien ook wel.

veel succes

Liefs Patricia

Nou, inmiddels een tijdje later...

Ik heb een maandje de pil geslikt, waardoor ik in augustus een bloeding kreeg.
Toen weer een tijdje niet. 2 maanden later in oktober wel voor het eerst weer ongesteld!
En 39 dagen later weer!! :)
En nu niet meer.....

Test gedaan en wat denk je?   ZWANGER!!!

Wat ontzettend geweldig voor je meid! Van harte Gefeliciteerd! Ga er lekker van genieten! Dat is je wel gegund na 2 zo'n jaren.

Liefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan