Al 2,5 week ongesteld!!

A

Anoniem

Guest
Halo allemaal,

Ik ben al bijna een jaar gestopt met de pil. En elke keer een regelmatige cyclus met 6 menstruatie dagen. Maar nu had ik 2,5 week geleden al aardig vroeg in mijn cyclus bloedingen. Het wisselt steeds van bruine afscheiding naar wat druppels helder bloed.

getest heb ik niet omdat ik ervan uit ging dat dit mijn menstruatie was.

Heeft iemand een idee wat dit kan zijn of zelf mee heeft gemaakt?
Alvast bedankt!

Groetjes Jo

He Jo, misschien kun je er toch maar beter een testje tegen aan gooien. Bruin bloed is geen menstruatie volgens mij. Misschien had die vroege bloeding met innesteling te maken? En dat het bij bruin bloed blijft, tja dan gaan bij mij de belletjes rinkelen.

Groetjes,
Luna

Eén tip: doe een test!
Zeker als je nu normaal gesproken gewoon ongesteld had moeten worden (dus minimaal 14 dagen na je eisprong.)
Ik ken veel vrouwen die de eerste weken van hun zwangerschap bloed (soms weinig net als bij jou, maar soms veel) verloren. Bij hen is het gewoon goed gegaan. Als je zwanger blijkt te zijn zou ik wel direct contact zoeken met een verloskundigepraktijk en zo snel mogelijk een echo aanvragen om te zien of het vruchtje er nog zit.
Als je niet zwanger bent zou ik het niet weten, dan zou ik denk maar eens langs de huisarts gaan.
Laat je even weten wat er uit je test kwam! Ik duim voor je.

Heel erg bedankt voor jullie reacties!!!

Ik ga zo meteen een test halen....pff wel spannend!  

ik hou jullie op de hoogte!

Nogmaals bedankt!

Liefs Jo

Hoi hoi,

Ik zou jullie nog even op de hoogte houden... Gisteravond meteen een test gedaan. Had veel gedronken ( warm weer) dus ook lichte urine. er kwam wel een streepje.... een dun streepje maar een streepje :S ben nu best wel verward.   wil morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine en ala hij dan nog een streepje aan geeft maak ik een afspraak. Ik weet niet het voelt heel erg dubbel. AAn de ene kant ben ik blij met het streepje maar aan de andere kant voelt het niet goed met het bloedverlies.... heb dan wel geen buikpijn maar goed kan het ook niet zijn lijkt me...
Ik hou jullie op de hoogte

Liefs Jo

Hoi jo,

Nou van harte gefeliciteerd hoor! Een licht streepje is een streepje en je bent dus zwanger! Ik zou wel even direct contact zoeken met een verloskundige in verband met je bloedverlies. Ik weet niet of je nog weet wanneer je laatste ongesteldheid begon (dus voor dit bloedverlies?) dan kun je even uitrekenen hoe ver je ongeveer bent. Vanaf een week of 7 kun je een inwendige echo laten doen om te kijken of het vruchtje er nog zit. Sterkte de komende weken en hopelijk blijft alles goed gaan!

Groetjes,

Bolle

He Jo, streep is streep hoor, dussss gefeliciteerd! Ik zou inderdaad  wel even bellen met de verloskundige over het bloedverlies.
Had je vanmorgen nog een keer getest?

Groetjes,
Luna

Hey Jo,

Gefeliciteerd zeg!
Spannend allemaal hoor.
Zou idd wel even langs de huisarts of verloskundige gaan om zekerheid te krijgen.

Succes!

gr Janien

Terug
Bovenaan