Al 2,5 week overtijd. test negatief

Hi !
Ik heb dit account aangemaakt omdat ik toch meer ervaringen nodig heb van vrouwen met soortgelijke dingen.
Ik ben al 10 jaar aan de pil, altijd netjes ongesteld de 2e dag van stopweek. Tot 2.5 week geleden. Ik werd plots niet meer ongesteld en sinds toen niet meer geworden. Ik ben naar de huisarts geweest, hebben ze urine gecheckt op zwangerschap ook weer negatief natuurlijk. Ontstekingswaarden gemeten deze ook goed.
Toch maak ik me zorgen, is er iets ergs aan de hand? Meerdere vrouwen ook deze ervaring? Kan ik eventueel toch zwanger zijn? Ik voel me erg bezorgd , vooral over mijn vruchtbaarheid. Hopelijk kan iemand mij gerust stellen. Liefs

Ben je wel weer begonnen met je pil? Of niet? Als je begonnen bent nemen de hormonen daaruit natuurlijk weer over en blijft menstruatie uit. 
Je moet je ook bedenken dat je bij het slikken van de pil geen echt menstruatie hebt, blijkbaar.
Mijn advies zou zijn als je door bent gegaan zoals gewoonlijk met de pil, wachten op je volgende stopweek, als hij dan niet komt, zou de huisarts toch echt wat meer moeten onderzoeken. Als je niet meer bent begonnen aan een nieuwe strip, dan zal je lichaam aan het ontpillen zijn en is er niets te zeggen over wanneer je ongesteld zou moeten worden, mocht je dit na 4 weken nog niet zijn, dus 6 weken totaal zou ik ook weer naar de huisarts stappen. Helaas kan het dan zijn dat ze zeggen je bent aan het ontpillen dus kan wel een jaar duren. En vergeet vooral geen andere anticonceptie te gebruiken als je niet zwanger wil worden.
Hier heb je natuurlijk niet meteen echt iets aan. Maar zou me voor nu nog niet te druk maken.

Bij ziekte ( griep of zo) kan ongesteldheid soms uitblijven.
De test kan vals negatief zijn, kan achterhaald worden met bloedonderzoek.
Een vroege overgang?
Als de volgende weer mist of je bijkomende klachten krijgt, vooral naar de huisarts.

Dank voor jullie reacties! 

inmiddels nog niet ongesteld , testen blijven negatief.
Toch wel een beetje angst wat ik hier nu creëer. Woensdag weer naar HA

Terug
Bovenaan