Al 2,5 week overtijd

A

Anoniem

Guest
Ik ben vorig jaar begin aug gestopt met de pil. Ik zou rond 21/22 april ongi moeten worden en ben nu nog steeds niet ongi. Ik heb in de eerste week overtijd 2 testen gedaan, maar die waren negatief. Durf nu niet zo goed meer te testen. Zou ik zwanger zijn? Ik durf het niet te hopen en ben er ook niet veel mee bezig. Ik ga volgende week even naar de dokter, maar vind het gewoon erg vreemd. Heeft iemand anders dit weleens meegemaakt of nog eventuele tips???

Alvast bedankt!

Groetjes Vic

Ben nog wel eens veel langer "overtijd" geweest. Maar mijn cyclus is op het moment helemaal van slag. Hopelij kan de ha je antwoord geven.

Test nog een keer en als die negatief is, denk ik dat je gewoon een keer overslaat. heel af en toe heb ik dat ook wel eens gehad.
Dus als je over 1,5 tot 2 weken nog geen rode duivels te zien zijn en je ook geen positieve test heb zou ik echt naar de ha gaan.

Af en toe doet je lichaam gewoon eens even gek. Accepteer dat gewoon... al is het lastig, Maar ga er niet gelijk het ergste van denken of erover piekeren...

Hoe gaat het met afvallen??? Ben benieuwd!

Liefs

Test nog een keer en als die negatief is, denk ik dat je gewoon een keer overslaat. heel af en toe heb ik dat ook wel eens gehad.
Dus als je over 1,5 tot 2 weken nog geen rode duivels te zien zijn en je ook geen positieve test heb zou ik echt naar de ha gaan.

Af en toe doet je lichaam gewoon eens even gek. Accepteer dat gewoon... al is het lastig, Maar ga er niet gelijk het ergste van denken of erover piekeren...

Hoe gaat het met afvallen??? Ben benieuwd!

Liefs

Tja, ieder lichaam is weer anders, de mijne is ook volledig van slag, ben sinds 20 feb niet meer ongesteld geweest..........mijn huisarts adviseerde me er niet te veel mee bezig te zijn en het nog even de tijd te geven maar ik ben dan ook pas 4 maanden gestoptmet de pil. Ik weet hoe moeilijk het is om er niet te veel mee bezig te zijn want je bent bang dat je lijf je in de steek laat of niet naar behoren werkt. Zoals je zelf aangeeft kun je niks anders doen dan even langs de huisarts te gaan en afwachten wat deze te zeggen heeft. Heb je al een afspraak gemaakt? Geef aan dat je je enigzins zorgen maakt omdat je al 9 maanden bezig bent en tot nu toe zonder resultaat. Je bent wel al goed bezig door af te willen vallen dat is natuurlijk altijd goed om te doen en zeker wanneer je zwanger wilt worden. Laat horen hoe het bij de huisarts ging en maak je niet te veel zorgen!! Succes

Hoi Victory,

Ik zou ook nog een keer een test doen. En mocht die niet positief zijn en je nog steeds niet onig bent dan zou ik inderdaad net zoals bloempje zegt even naar de ha gaan.

Maar in eerste instantie nog een keer testen, succes met wachten.

Liefs Monique

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie lieve woorden en advies.
Helaas ben ik nog steeds overtijd, nu al ruim 2,5 week en vanochtend een test gedaan maar die was zo negatief als het maar kon. Woensdag toch maar even voor de zekerheid naar de dokter, ik hou jullie op de hoogte!

Fijn weekend!

Liefs Vic

victory je bent toch wel vaker overtijd geweest? Volgens mij herinner ik me ook nog dat je een tijdje geleden had geschreven dat je aan het lijnen bent. Dit kan ook invloed hebben op je cyclus.
Hopelijk ben je zwanger.

Terug
Bovenaan