Al 2 dagen misselijk.. Zwanger misschien?

<p>Hello Ik ben 22 juni voor het laatst ongi geworden, en ik heb met mijn vriend 28 juni geklust. 2 juli was mijn eisprong waar ik niks van gemerkt heb,alleen een beetje rare buikpijn onderin. Nu ben ik gisteren en vandaag misselijk, en ook van geuren word ik nog misselijker. Wat denken jullie? Zou het raak zijn.  Ik moet ongi volgende week worden de 16 juli. En ik ben ook gigantisch moe</p>

Het lijkt mij wel heel snel dat je dat nu al voelt. Of het raak kan zijn, kunnen wij je ook niet vertellen.. Ik ben bang voor je dat het toch een kwestie van afwachten is. Je lichaam kan een behoorlijke loop met je nemen. Je zou al wel kunnen proberen om eerder te testen, bijvoorbeeld 14 juli. 

Wij zijn helaas geen wandelende zwangerschapstesten... Afwachten en testen is het enige dat je kunt doen. 

Zou wel heel snel zijn als je het nu al voelt. De meeste vrouwen voelen in ieder geval de eerste 4 weken niets als ze zwanger zijn, en komen erachter dat ze zwanger zijn omdat ze niet ongesteld worden. Misselijkheid begint vaak pas in week 5, soms pas veel later of helemaal niet. Je moet jezelf niet gek maken omdat ze je even een beetje misselijk bent. Maar hopelijk is het raak voor je ;) Al denk ik niet dat de misselijk nu al een teken is. Afwachten maar!

Wij hadden dat vorige maand ook . Helaas bleek gaar lichaam ons te foppen dus he kan niks zeggen tot je kan testen.

Je kan ook een beetje misselijk worden van progesteron wat tussen eisprong en menstruatie ook verhoogd is. Dat is ook een van de mogelijke oorzaken van erge zwangerschapsmisselijkheid. Ik ben ook wel eens wat misselijk geweest en veel moeten boeren voor mijn menstruatie (toen ik dus niet zwanger was).
Toen ik wel zwanger was begon het bij mij met 5 weken met veel boeren en lag ik vanaf 6 weken halve dagen alleen maar plat op de bank en dan regelmatig nog over een teiltje. 
Helaas is een zwangerschapstest echt de enige manier om het zeker te weten. Met die van de kruitvat (2 voor 5 euro) en die van de action (gewone, 2 voor 1,49) kan je soms 10 dagen na je eisprong een licht streepje hebben. Sommigen vinden het fijner om te wachten, maar als je er zo mee bezig bent (wat ik zelf ook altijd heb), kan je soms maar beter er een test er tegenaan gooien, dan kan je het weer een dagje loslaten. Eerder dan 10 dagen na je eisprong zou ik het niet proberen. 

Ik ben al zo vaak misselijk geweest tussen eisprong en menstruatie dat ik er niet meer zenuwachtig van word. Inmiddels ronde 23 geloof ik. Het zijn gewoon hormonen waar je last van hebt! Je kunt het beste wachten tot je NOD. Overtijd zijn is het beste symptoom en zelfs dat gebeurt weleens zonder dat je zwanger bent.
Pijnlijke borsten, steekjes, rugpijn, rommelende darmen, extra veel afscheiding, etc. Allemaal symptomen van zwangerschap maar ook van naderende menstruatie. Laat je niet gek maken en wacht op je NOD. Sterkte, het is echt niet makkelijk!

Terug
Bovenaan