al 2 dagen ongi klachten.... ppfffff

A

Anoniem

Guest
hallo allen,

weer een klagende wachtende:(
ik heb nu al 2 dagen last van onderrugpijn en een raar gevoel in mijn onderbuik... nu ben ik 19 mrt ongesteld geweest en mijn cyclus zit tussen de 32 en 42 dagen (oke er zijn ook andere uitschieters, maar dit is gem) zit nu dus op dag 30....... hoop niet dat dit mijn ei was.... want we hebben zondag voor het laatst geklust. was er na 2 weken om de dag klussen wel even klaar mee...;)
ik wil nog niet testen, maar in het kortste geval ben ik vr op cyclusdag 32. maar in het langste geval is mijn nod dus pas over 12 dagen...................
ppffff wachten wachten wachten haha soms erg moeilijk hoor;)
wie neemt er naast mij plaats op het wachtbankje.......

Ik ben ook aan et wachten... mijn NOD is de 27e... kortom nog 9 dagen te gaan alleen heb ik volgens mij mijn eisprong gehad op dinsdag of woensdag en niet vrijdags... dus dat betekend dat ik een korte cyclus heb gehad... Ik test gewoon niet eerder dan vrijdags want vind het zonde om negatieve test in handen te krijgen... Ben zeer benieuwd...

ook ik wacht met je mee ...10 dagen moet ik wachten :s
Ik haat dit wachten , vooral als mensen zeggen probeer er niet bij na te denken ..ghihi
kan klussen ook kwaad als je denkt dat je zwanger bent eigelijk ?

Suc6 en sterkte met wachten ;)

Liefs

Hihi, klussen kan geen kwaad als je zwanger bent, hoor! Stel je voor minimaal 9 maanden onthouding, pfffff.... Haha!

Ik kan je helaas geen advies geven, famke, alleen wachgen, wachten, wachten. Je zou wel een test kunnen doen op dag 32, maar je kunt ook wachten tot je laatste mogelijke nod is gweest. Je hebt dan meer zekerheid, alleen duurt het langer.

Succes!

hahah vroeg ook niet om advies her daisy, moest gewoon even klagen. wordt gewoon gek van die zeurende onderrugpijn...... hahaha
en ja ik denk iik gat ik moet wachten..... mischien dat ik na het weekend ga testen... het is maar net hoe ik me voel;)
en dames gezellig dat jullie erbij komen!!

Ja, gedeelde smart is halve smart... Ik heb maandag mijn nod, dus zit toch ook wel in spanning nu!

Liefs Daisy

Hey meis, klagen mag hier altijd hoor!
Ook ik zit op het wachtbankje, al weet ik niet goed waar ik op wacht. Nog steeds geen ongi hier maar ik weet ook niet of ik uberhaupt al een keer een ei heb gehad en dus zwanger kan zijn. Ik ben dus net zo ongeduldig als jullie! Ik heb er zo'n hekel aan als ik niet weet waar ik aan toe ben ;-)

Liefs Mamamijn

Mag ik ook naast jullie plaatsnemen...? Hoop de 27e weer op te staan van het wachtbankje. Veel wachtenden, spannend hoor!!!

Terug
Bovenaan