al 2 dagen overtijd maar nog nix te zien.

A

Anoniem

Guest
hallo damens

ik ben nu al 2 dagen overtijd   en er is nog geen 2de streepje te zien.
ik heb nu al 2 testen gedaan. maar helaas.
ik ben altijd optijd met mijn ongi dus snap er nix van.
d8 gelijk dat de 1ste test niet goed was gegaan maarja de 2de was ook nix te zien.
w8 nog maar ff tot maandag als ik dat vol hou.

groetjes natas (dit was mijn 1ste ronde maar bij mijn zoontje was het ook gelijk raak)

Heel spannend!

Ik wens je veel succes en zal voor je duimen

x-vlinder

Hier nog een Natas die overtijd is. Ik moest afgelopen zondag ongi worden maar hben morgen   dus een week overtijd. Op woensdag was de test negatief, maar nog steeds niet ongesteld. Ook ik ben net een maand gestopt, maar ben nog nooit te laat geweest. VREEMD! Vind het ook eng om nog een test te doen, vind het idee dat het 'misschien'al gelukt is leuker dan het idee dat de 2e test ook negatief kan zijn. voel me al een paar weken niet lekker,,, maar ja mijn 1e test was negatief. gebeurt toch eigenlijk nooit dat iemand negatief test maar wel zwanger is??

Liefs

Natascha

hoi natas

wel leuk zo een naam genoot en ook al 1 maand bezig.
ik heb al een zoontje en daar was het ook gelijk raak kon toen ook gelijk zien dat ik zwanger was en nu nog nix.
en ben jij al ongi geworden??
en kan wel zo zijn dat je in het begin nog maar weinig hormonen hebt maarja.

groetjes natas

Hoi naamgenootje,

Ik weet niet wat ik ervan moet denken, heb gisteren een uurtje buikpijn gehad, en dacht iets rosige afschieiding te zien, was na een uurtje weer weg. Ik ben vandaag de hele dag aan het schoonmaken geweest en kreeg toen ik vanmiddag even ging zitten enorme steken in mijn buik... ook weer een beetje rosige afscheiding. Inmiddels alleen nog iets bruinig in de verte. Ik ben helemaal niet misselijk geweest, behalve echt hongerig en knorren vooral 'sochtends moet ik niet te lang wachten met ontbijten. verder moe, en heeeeeel koud. Ik lees dat veel meiden hier dezelfde klachten omschrijven en zwanger zijn, maar ja er zullen er ook genoeg zijn die deze klachten hebben en NIET zwanger bleken te zijn. Het is gewoon een lichaam vol hormonen, daar kun je weinig over zeggen helaas! Ik wacht het maar af! En bij jou, ben jij al ongesteld of heb je al een test gedaan?

lfs

natascha                

Dag dames,

Normaal gesproken had ik ook altijd een cyclus van 28 dagen! Ik kon er de klok op gelijk zetten! Toen was ik in eens overtijd en teste dus o0ok negatief! Dag 33 werd ik in eens ongetseld! Hoe dit kwam geen idee! Het schijnt wel eens voor te komen!

Groetjes, Roos

hoi natas en mamaroos

ik heb vanmorgen een test gedaan maar ben niet zwanger.
maar nog steeds niet ongi.
bij mijn eerste kindje had ik altijd 28 dagen maar nu niet.
dus w8 ik gewoon ff af.
en natas ben jij nu al ongi geworden??
en mamaroos in welke ronde zit jij??

groetjes natas

Terug
Bovenaan