Al 2 dagen positieve ovulatie test. Hoe kan dit?

A

Anoniem

Guest
<p>Normaal test ik 1 dag positief met een ovulatie test, meestal op de 13e of 14e dag van mijn cyclus. Nu test ik positief op dag 16 en 17. Deze x test ik dus 2 dagen achter elkaar positief en normaal dus maar 1 dag. De streep is ook echt knal paars. Iemand enig idee hoe dit kan? </p>

Ze kunnen ook positief zijn als je zwanger bent ;), .maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je hormoon nog moet afnemen. 

Ze kunnen ook positief zijn als je zwanger bent ;), .maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je hormoon nog moet afnemen. 

Test heb ik al gedaan. Die was negatief. Ik wacht eens rustig Mn menstruatie af. Heel benieuwd of die dan wel op dag 24/25 komt, dat is bij mij heel regelmatig 

Nu zegt de app die ik gebruik, omdat ik Mn ovulatie heb ingevuld dat ik deze maand een cyclus heb van 31 dagen ?

Hi, dat had ik ook. Twee dagen positief getest, beide donker. Op de derde dag weer licht en heel vroeg ‘s ochtends mijn ovulatie gevoeld. Zelfs mijn temperatuur was 2 dagen laag en daarna een flinke stijging. Geen idee of het normaal is, maar ik ben al 28 weken zwanger ?

Groetjes, Julia 

Hoi Julia. 
Mn temp hou ik niet bij. Ik test normaal dus positief rond dag 14 en dan nu ineens 2 dagen en veel later dan normaal. Morgen middag nog maar eens testen kijken wat de ovulatie test dan zegt 

Terug
Bovenaan