al 2 jaar bezig

A

Anoniem

Guest
hallo ik ben al ong. 2 jaar geleden gestopt met de pil op hoop van zegen dan maar helaas nog niets.
Sinds een half jaar ben ik er bewust mee bezig jullie weten wel benen omhoog enz. maar nog niets alleen een paar flinke blaasontstekingen.
In december had ik een zeer korte cyclus maar ik zit nu echt helemaal in spanning wat ik hoop echt dat het deze keer raak is.
Ik heb mijn nod op 28 jan maar wanneer kan ik tesen??
Gisteren had ik mijn temperatuur opgemeten en deze was 37.6 vrij hoog toch
Sorry dat ik zo gestrest bezig ben maar ik kan er bijna niet meer tegen.

groetjes sonja

Hoi hoi,

Als ik jou was, zou ik een paar dagen achter elkaar op hetzelfde tijdstip  temperaturen. Dit alleen als je je normale temperatuur weet. Is hij al die dagen verhoogd, dan heb je kans dat je zwanger bent.
En over dat testen, dat zou ik maandag doen.
Alle sterkte van de wereld gewenst.
Ik duim voor je.

Gr. Pam

HOi Sonja,

wat wordt je gek van al dat wachten hè! probeer het een beetje los te laten! als je er te gestressed mee omgaat is ook niet goed, wij zijn ook al dik 2 jaar bezig, en looop sinds oktober bij een klassiek homeopate...ik was afgelopen januari voor het eerst in 5 jaar weer op dag 31 ongesteld!!!!! ik was daar echt blij mee! en naar ik hoop, nu gauw een kindje! niet de moed verliezen hoor ik zal voor ons allebei duimen!!! kop op!!

Em

ps, mijn nod is 4 februari! en jij??

Hallo,

Als je op 28 januari je nod dag hebt (bij een regelmatige cyclus, dan kun je volgens mij meteen testen. Voor meer zekerheid is het beter om wat dagen te wachten. Maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is. Ik hoop voor je dat het nu raak is!

Groetjes Empe

Lief voor de reactie
Ik hoop het ook echt voor jou dat het raak is 2 jaar duurt lang he.
laat Ik zal in ierder geval wat laten weten.
groetjes sonja

Terug
Bovenaan