al 2 nachten voorween en zometeen wwer naar de gyn en de anestesist

A

Anoniem

Guest
mijn datum voor de keizersnee is nog ff weg (ben nu 36 weken en 2 dagen) maar ik vraag me af of ik hem ga redden , heb al 2 nachten voorweeen en ik ben daar niet echt blij mee slaap vreselijk slecht , nou ja heb straks weer een afspraak bij de gyn, dus zal het wel tegen hem zeggen,misschien heeft hij tips, eigenlijk heb ik sinds mijn val het wel een beetje gehad,ik verlang ernaar de baby vast te houden en die buik zit me in de weg ,schijnt er ook allemaal bij te horen maar .we zien wel hoe het loopt.
groetjes saskia

Ben benieuwd...

Ik zou wel willen weten wat je kindje weegt. De van mij woog vorige x wat te weinig, morgen ga ik horen hoeveel ze nou weegt, als nog te weinig weegt, mag ze nog ff blijven zitten, anders mag ze komen!

x Petra

hoi petra,
ben net terug, de baby weegt ongeveer 7 pond ,en dan moet ik officieel nog 4 weken,maar gelukkig de leizersnede staat gepland dus kan dit kindje niet hetzelfde overkomen als mijn dochter.
groetjes saskia

Vervelend zeg, ben ook benieuwd wat de gyn gaat doen. 7 pond is trouwens al best flink. Onze dochter woog dat bijna (3400 gram) bij haar geboorte en die was 11 dagen te laat.
Sterkte.

Groetjes Miriam.

Oeps, zie net dat je ks gepland staat, dus die krijg je over 4 weken?
Inderdaad fijn om te weten dat dit kindje met een ks komt (ook al is dat ook geen pretje) maar kan me je angst voorstellen i.v.m. wat er met je dochter is gebeurd.

Groetjes Miriam (38+5)

Terug
Bovenaan