Al 2 wk bruine afscheiding en sinds 4 dg geen hartslag te horen 12.1 wk zwanger.

Hallo dames, ik heb al meerdere keren bruine afscheiding gehad tijdens deze zwangerschap en nu al bijna 2 weken elke dag iets. Ik hoorde tot afgelopen woensdag met de Angelsound nog de hartslag van de kleine, maar sinds donderdag niet meer, ook de verloskundige hoort het niet, wel denkt ze de bewegingen van de kleine te hebben gehoord en dat denk ik zelf ook. Ten eerste... ja de Angelsound moet gewoon de deur uit, want als je de hartslag niet hoort krijg je extra stress. Ik hoorde de kleine al met 11.1 weken, erg snel dus, het was echt overduidelijk de hartslag van de kleine, net een snel treintje. Ik heb al een paar goede echo's gehad, laatste met 10.6 wk, prachtig, maar nu maak ik me dus grote zorgen, omdat de afscheiding net roze/rood leek te zijn, daarna weer bruin. Morgen mag ik waarschijnlijk voor een echo komen, ik mag morgen gelijk bellen voor een afspraak. Woensdag zou ik anders prikken voor de nipt, voor de nipt is het verplicht een week van te voren nog een hartslag te horen of een goede echo te hebben. Morgen weet ik dus meer, maar ik zou graag jullie verhalen horen. Ik maak me echt zorgen.... snik. Ik heb al 2 prachtige kinderen 10 en 13, ik ben al 40 ,dit wel een laatste of bijna laatste kans.....
 
Hoi,
 
ik denk inderdaad dat het voor jezelf niet goed is om de angelsoud te gebruiken, maar aan de andere kant snap ik dat ook wel. Het geeft je natuurlijk ook een geweldig gevoel.
Alleen waarom wachten tot morgen voor een echo en waarom niet bij de seh of spoed dienst? Bedoel bij twijfel moet dat toch kunnen?
Tenminste bij mij is gezegd dat als er iets is of ik maak me zorgen dat ik altijd kan bellen en dat ze me ook in weekend en nacht zullen helpen.
Ik weet natuurlijk niet of dit overal anders is natuurlijk.
Ik duim met je mee dat het allemaal goed is en dat jullie verder kunnen genieten van het mooie wondertje en of het nu nummer 1 of 3 is.
 
Suikerhartje
 
Dank je wel Suikerhartje, ik had naar het ziekenhuis gekund, maar omdat er niet echt bloed vloeit en ik geen krampen heb wacht ik zelf liever tot morgen, ik ben nu alleen met mijn 2 kids, vandaar . Ik hoop morgen op een mooie goede echo. Groetjes 
 
Dank je wel Suikerhartje, ik had naar het ziekenhuis gekund, maar omdat er niet echt bloed vloeit en ik geen krampen heb wacht ik zelf liever tot morgen, ik ben nu alleen met mijn 2 kids, vandaar . Ik hoop morgen op een mooie goede echo. Groetjes 
 
Dank je wel Suikerhartje, ik had naar het ziekenhuis gekund, maar omdat er niet echt bloed vloeit en ik geen krampen heb wacht ik zelf liever tot morgen, ik ben nu alleen met mijn 2 kids, vandaar . Ik hoop morgen op een mooie goede echo. Groetjes 
 
Dank je wel Suikerhartje, ik had naar het ziekenhuis gekund, maar omdat er niet echt bloed vloeit en ik geen krampen heb wacht ik zelf liever tot morgen, ik ben nu alleen met mijn 2 kids, vandaar . Ik hoop morgen op een mooie goede echo. Groetjes 
 
 
Dank je wel Suikerhartje, ik had naar het ziekenhuis gekund, maar omdat er niet echt bloed vloeit en ik geen krampen heb wacht ik zelf liever tot morgen, ik ben nu alleen met mijn 2 kids, vandaar . Ik hoop morgen op een mooie goede echo. Groetjes 
 
 
Jeeetje wat een spannende periode! Helemaal met bloedverlies. Ik snap dat een angelsound je rust kan geven maar ook vaak genoeg kun je hem ineens niet vinden.. ik heb vandaag ook een doppler aangeschaft maar hou wel in mijn achterhoofd dat het soms kan zijn dat je hem even niet kan vinden. Ik hoop voor jullie dat alles helemaal goed is met de kleine. En dat jullie vandaag een mooie echo hebben gehad!
Laat je weten hoe het is gegaan?
 
Terug
Bovenaan