Al 2 wk diarree. 37 wk zwanger

<p>Hoi hoi</p><p>Wie herkent dit? Ik ben al 2 wk aan de diarree. Soms super waterig (sorry voor de details) en soms minder waterig maar wel echt diarree.. het is geen buikgriep denk ik want anders hadden ze t hier ook wel gehad denk ik.. ik ben soms misselijk maar niet non stop. Vaak krijg ik er last van als ik op een bepaalde manier zit of lig. Kan t doordat de baby op mn darmen ligt? Misschien is dat t wel.. het is gewoon vervelend dat je soms ineens erge krampen krijgt..</p>

Hoihoi,
Ik heb het nu niet meer maar had het 2 weken terug ook ineens iets langer als een week. Eigenlijk hoort het er een beetje bij de een heeft er wel last van en dr ander niet. Komt vooral voor in het einde van de zwangerschap. 
Aangezien je het al 2 weken hebt is het wel echt heel belangrijk dat je genoeg drinkt want je kan er snel door uitdrogen! Zou het wel even bespreken met je verloskundige bij je volgende afspraak

[quote quote=10256506]Ik zou dit even aankaarten bij je huisarts / verloskundige! Wanneer heb je je volgende afspraak?[/quote]
 Maandag! Ga t zeker bespreken want het is geen doen...

Terug
Bovenaan