al 2x over me nek gegaan,en af en toe raar in me buik???welke testen zijn o.k??

A

Anoniem

Guest
hallo meiden,ik moet het ff kwijt
ik ben  vrijdag boven de wc gaan hangen en ja hoor beetje
smerig misschien maar ik moest echt kotsen wat ranzig zeg kan ook wel een buik griepje zijn maar zondag weer die hevige misselijkheid,heb dan deze week wel mijn eisprong maar zoals dit heb ik nog   niet gehad vond het een beetje vreemd maar hoopte wel dat het een sein was!!dus dacht nou ik ga vandaag ff testen en heb dat dan ook gedaan en wat denk je tuurlijk negatief geef verder niet zo veel want heb wel wat vroeg getest omdat ik dacht van ja het kan nu wel  zo wezen!!ik heb ook de ovulatie test gedaan maar die gaf verder ook niks aan en nu voel ik me af en toe gewoon een beetje misselijk!!en dat heb ik dan verspreid over de dag zijn er soms meiden die dit ook hebben en zijn die romed testen wel oke?????ik ga in iedergeval gewoon door met hobbyen deze week is heel belangrijk voor ons en dan zie ik het wel 1juni dan is mijn nod.en hoop dat ik zolang kan wachten met testen gr voetbalgek

hoi voetbalgek,
zoals ik je verhaal lees dan denk ik het zou inderdaad en teken kunnen zijn.....
en wat ik hier zoal heb gelezen over doe romed testen is niet veel goeds, hebben dus al vaak een foute uitslag gegeven.
ik zou als ik jou was wachten op  je nod (ook al is dat erg moeilijk)
en dan een test halen bij de apotheek of zo.

ik duim in ieder gevaL voor je!!
succes ermee.
groetjes pally

Hey voetbalgek

Het kan natuurlijk 2 kanten op

een griepje die eraan komt

of jaja dat er een klein babytje in je groeit

Het is moeilijk te zeggen

Ik duim iedergeval dubbelhard voor je

want het is leuker om het zwangerlijstje in te vullen

dan de nod lijst..

veel liefs natasja

Hoi voetbalgek,

ik heb volgende week mijn nod. en ik heb ook een raar gevoel in mijn buik en ik heb ook last van zuurbranden.
Ik heb nog niet overgegeven (hoeft ook niet! ik heb bij mijn zwangerschap van mijn 2 kinderen last gehad van hyperemesis gravidarum) Ik hoop dat dit een teken is!!!
voor ons allebei!!

liefs Tamara

Hoi,

Heb jij je eisprong dan al gehad? Mijn NOD is 2 juni en mijn eisprong is vandaag. Dus ik vraag me af of die misselijkheid wel een zwangerschapskwaaltje kan zijn?

bedankt meiden,ik vind het echt onwijs leuk dat er
 gereageerd word!en nieke dacht ik dat je vroeg voor die eisprong
nou die zou ik nu wel moeten hebben ik voel het namelijk niet en
weet ook niet hoe je dat voelt dat is bij iedereen anders of helemaal niet!!

maar ik zal geen test meer doen tot mijn nod dus 1 juni,want ik ga op 4 juni op
vakantie en daar ga ik dan lekker van genieten want ik weet hoe ik ben als
ik ga testen ben ik altijd 1 of 2 dagen sacho omdat ik dan zo teleurgesteld ben
dus voor deze gek houd het op met testen en ga het echt volhouden!!!

dankzij jullie ik duim voor jullie net zo hard,ik ben nog steeds niet helemaal lekker
maar ik zie het wel heb al genoeg geld verspilt aan die testen!!haal wel een x een goeie test bij de apotheek bedankt he gr xx voetbalgek

Ha Voetbalgek,

Dit romed testen zijn niet alles...
een aantal weken geleden had iemand ze getest bij haar partner (man) en die was ook zwanger volgens de test!!! Oeps!
Ik heb zelf de clear blue test (niet digitaal) gedaan en ben er erg blij mee. Toen ik niet zwanger was was hij duidelijk, maar op de dag van mijn NOD toen ik wel zwanger was heb ik geen moment getwijfeld en het bij 1 test gelaten... We waren echt zwanger, die test was duidelijk genoeg!
Ik wens je alle succes van de wereld. Ik zal nog even voor je duimen.
Groetjes J

Terug
Bovenaan