al 3 dagen gezwollen......

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij kan iets kan vertellen over het volgende.
Ik ben Nathalie 33jr ronde 2 en mama van een 2 jr zoon. Mijn NOD is pas 11 juni. Dus vorige week geklust want dat was mijn vruchtbare periode. Ook te zien aan het cervixslijm. Nu is het zo dat ik sinds 3 dagen erge last heb van gezwollen en branderige schaamlippen (vies en raar he!). En ook  ik heb een beetje last van witte afscheiding en slijm.
Ik kan nergens vinden of dit ook een zwangerschapssymptoom is of niet. Het is precies rond de dagen begonnen dat sommigen innestelbloed hebben.

Heelllpppp!!!!

Groetjes nathalie

Gebruik je misschien inlegkruisjes? Het lijkt meer op een infectie om eerlijk te zijn ivm rood/gezwollen en branderig gevoel.....Ik zou naar de huisarts gaan.
Veel succes

Hey Natalie,

Ik vrees ook dat je een infectie hebt opgelopen hoor. Gewoon even naar de huisarts gaan lijkt mij het beste!
Groetjes Caroline

hey meis.
klinkt vies en gemeen maar ik denk dat het schimmel is.
ik had het vroeger eens toen ik 13 was.
ik zou idd naar huisarts gaan en vraag om canesten of micanolzaltitraat(wat een namen he)die werken goed ertegen.
Canesten is licht,m is sterker.
ik hoop dat het allemaal niks is kwa infecties en schimmels.
toch succes he xxxx moniek(6 dgn overtijd en zwanger!!(trots op hihi))

Hoi,
Ik beschreef ditzelfde een aantal dagen geleden. Hoeft echter geen schimmel te zijn hoor.
Ik heb het echt vaker, en het gaat uiteindelijk weer vanzelf over bij mij. Ben er al heel vaak voor bij de ha geweest. Heb nu pilletjes gekregen op voorraad, om te nemen wanneer ik het aan voel komen.
Bij mij komt het ws voort uit dat de huid soms geiiriteerd raakt, ws door te weinig vocht aanmaken. En in de ''klus periode'' levert dat wel eens probleempjes op..De huis word als het ware overbelast....hihi
Het is heeeel lastig om dat te hebben.
Ik zit in de zelfde periode als jij..heb nl 12 juni mijn nod.

Hoop dat je dit nog leest.
Groet R

Terug
Bovenaan