Al 3 dagen heel rustig in m'n buik!???

Dag allemaal,

Zoals de titel al omschrijft is mijn meisje al heel rustig voor de derde dag achter elkaar. Daarvoor bewoog ze aanzienlijk veel meer en veel 'sterker' dan de afgelopen 3 dagen. Ik ben nu 30.1 dag.
Als het een doordeweekse dag was geweest had ik vandaag wel gebeld met de VK maar omdat het gisteren zaterdag was en vandaag zondag.... doe ik dat toch niet zo gauw. Maar nu is morgen ook nog een 'zondag' en moet ik toch echt tot dinsdag wachten. Maar dan heb ik wel s'avonds de 30 wkn groeiecho gepland..

Wat moet ik doen? Wachten of morgen bellen?

Wat denken jullie?
 
Als je je echt ongerust maakt zou ik gewoon bellen hoor! Ze komen dan waarschijnlijk even bij jou langs met de doptone om het hartje te luisteren! Vinden ze vast geen probleem!!
 
vind ik ook gewoon bellen meid, is altijd beter zowiezo voor je eigen gemoedsrust en ze zijn ervoor hoor!!! hier zeggen ze altijd bij twijfel gewoon bellen!!!
 
Ja hoor, gewoon bellen! Daar zijn ze voor en dat vinden ze helemaal niet erg! Zeker als je zelf ongerust bent nemen ze dat zelf ook erg serieus. Mijn VK zegt altijd; Je kunt beter 10x te vaak bellen met vals alarm, dan 1x te weinig en dat het echt mis is!
 
Bellen, daar zijn ze niet voor niets voor. Zelf doe ik, als het een poosje rustig is in mijn buik, even voor de tv hangen en dan de afstandbediening op mijn buik leggen. Dan kun je de bewegingen veel beter zien, je voelt namelijk niet alles. Ik zeg wel eens, mijn baby heeft een chill dag. Maar als je het niet vertrouwd gewoon bellen.
 
Dag allemaal,

Dank voor jullie reacties. Ik ben toch eigenwijs in de zin dat ik het toch niet helemaal aandurfde om te bellen, dus heb ik besloten tot vandaag te wachten. Ik heb vanavond de echo en daar zal ik -hoop ik- wel duidelijkheid krijgen.
Ook ga ik vragen hoe het nou zit met bellen bij twijfel. Want daarover is eigenlijk nooit gesproken.

Ik laat het jullie weten!

 
Terug
Bovenaan