Al 3 dagen in de weer met de eerste tandjes

Het is zover! Maddox heeft zijn eerste twee tandjes. Na 3 dagen koorts, huilen, krijsen en slapeloze nachten geloof ik dat we het ergste hebben gehad. Twee mooie tandjes zijn zichtbaar. We zijn kapot maar ja het is voor een goed doel en het staat wel lekker eigenwijs bij mijn lieve jochie!!!  

Groetjes, Petra

och,de arme schat!!jullie ook trouwens
fijn dat ze er zijn.hopelijk is maddox nu weer blij.
ik ben echt benieuwd wanneer boas tandjes krijgt.heel kwijlt al maanden en omstanders zeggen steeds;hij krijgt tandjes,hij krijgt tandjes.ja,als je dat lang genoeg blijft zeggen krijg je vanzelf een keer gelijk haha.maar ik denk dat het nog wel even duurt.
ziet er zeker wel wijs uit,2 van die bijtertjes?
groetjes kari

Ik vind het er wel leuk uitzien hoor en ik ben echt blij dat ze door zijn, de arme stakker. Hij is volgende  week 5 maanden, dus hij is er wel vroeg bij. Hopenlijk komen de andere tanden met minder koorts en pijn door.
Groetjes, Petra

Wat een gedoe he. Quinn heeft de eerste 2 er bijna door. Nu kwijlt hij alweer een paar dagen erg, is meer moe en huilerig. Dus ik denk dat die boventanden niet lang op zich laten wachten.
Groetjes Veerle

Priscilla krijgt 3 tandjes 2 boven 1 onder ze kwijlt erg veel en is nu 1 keer er nacht goed wakker er van het begon 2 weken geleden en ik vond t al vrij snel ze was al weken bezig met veel kwijlen en overal op bijten en alles in haar mondje liefst alles tegelijk hihi maar dat gaat niet ze brabbelt  er aardig op los op haar manier oh oh wat gaat de tijd snel...

Floor heeft zonder een kik te geven twee mooie tandjes onderin haar mondje gekregen, echt een bikkeltje dus.
Twee jaar geleden was dat wel anders bij haar broer, ook nachten over de vloer, huilen, kwijlen, kapotte billen enz enz.....
Ik gebruikte toen chamodent (?) dat smeerde ik op het tandvlees ter verdoving, dit hielp altijd wel eventjes. Hij vond het ook fijn om op zo'n bijtring uit de koelkast te kauwen.
groetjes van Ruth

Terug
Bovenaan