Al 3 dagen overtijd.

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Ik ben inmiddels al drie dagen overtijd.....
De afgelopen drie dagen had ik enorme ongi buikpijn en vanmorgen dacht ik toch echt nu moet het komen. Maar vanaf vanmiddag heb ik nergens meer last van en ben ook nog steeds niet ongi, ik snap er niets van....

Heeft er iemand wel eens hetzelfde gehad
(Heb gisteravond een test gedaan maar was negatief)

Gr. Cindy

Hey  Cindy,

Ik heb inderdaad al vanaf maandag enorme ongi buikpijn.
Woensdag was mijn NOD en er kwam ook niks, vanaf die dag was mijn buikpijn ook iets minder(maar had nog wel steeds het gevoel dat ik ongi moest worden). Helaas ben in vandaag toch nog ongi geworden. Beetje balen want ik kreeg eigenlijk wel een beetje hoop. Ik hoop voor jou dat de ongi bij jou niet doorzet.

Heel veel liefs Sandra

Wat spannend voor je! Ik hoop echt dat het raak is.
Ik heb maandag 4 april mijn NOD, maar ik voel mijn ongi al aankomen. Ik baal er zo van.
Ik had rond de 18e dag van mijn cyclus  wat bloedverlies  en ik hoopte dat het een innestelingsbloeding was, maar daar heb ik me denk ik in vergist.

Ik duim voor je!

Groetjes,
Esprit

Ha Cindy

Hier moppie, wil je niet teleurstellen maar ik ben inmiddels 7 dagen overtijd, heb ongi gevoel dan wel dan niet. Maar nog geen druppel gezien inmiddels 2 testen verder en nog geen antwoord!!????
Heb me voor genomen as maandag nog 1 test te doen s ochtends en dan bel ik toch maar eens de assistent. Voel me er nl niet erg prettig bij.
Zit trouwens in de derde ronde.Eind dec laatste pil genomen in januari en februari ook netjes optijd ongi en nu!!?? Ik zag me al lopen achter de kinderwagen ha ha ha ...
Maar goed ben nog geen steek vooruit gekomen.
Ik zal voor je duimen en hopen dat jij sneller en positieve bevestiging hebt!!!
Groetjes en succes

Moppie

Terug
Bovenaan