Al 3 dagen positieve ovu test?

<p>Ik heb al 3 dagen een positieve ovulatie test. De eerste positieve test had ik op 3 nov. Op 4 nov 's ochtends was hij iets donkerder. En daarna leek hij 2x iets minder dus ik dacht hij neemt af.. Voor de zekerheid net ook nog eens getest. Maar nu heb ik weer een test waarbij het streepje gelijk is aan de controle streep.. Ik snap er niks meer van.. </p><p></p>
 
Ja denk je? De test van dinsdag middag was gelijk aan deze maar niet goed te zien omdat deze nog nat is. Woensdag was het test streepje zelfs donkerder als het controle streepje.. 
 
Same, altijd klooien met die strepen en 2 uur niet drinken ervoor.. deed dus ook die smiley test, dan ook geen gedoe wanneer het streepje dik genoeg is! Oh maar mocht je op een bepaald moment een moddervette streep blijven zien: ovu testen reageren ook op hcg.. zo ontdekte ik mijn zwangerschap toen ik me in mijn cyclusduur had vergist haha!
 
@stephw bedankt voor je reactie ?. Mocht het deze maand niet zijn gelukt dan ga ik indd die van cb halen. Voor nu is het toch maar afwachten. 
 
Terug
Bovenaan