al 3 maanden niet ongesteld

A

Anoniem

Guest
ik ben al 3 maanden niet ongesteld en ik heb al 3 testen gedaan en 1x bij de dokter en al die testen waren negatief wie kan mij vertellen wat eraan de hand is

jij bent toch niet de zelfde miep van het oktoberforum mag ik hopen??????
maar ik heb een zoontje van 2 jaar, bij hem waren de eerste 3maanden ook negatief, dus ik wist zeker dat ik niet zwanger was, pas later maakte ik dat hormoon aan dat aangaf dat ik dus wel zwanger was....dat was precies na 12 weken, ik weet niet of dat bij jou ook zo is. Soms kun je ook niet ongesteld worden door bv slecht eten, stress etc. Dat weet ik bij jou natuurlijk niet, maar wilde je in elk geval mijn verhaal vertellen. En wat zei de huisarts dan wat het kon zijn?

Nee ik ben de Miep die naar het oktoberforum mag (als ie tenminste aangemaakt wordt)

hi, als je 'net'gestopt ben met de pil dan kan het wel eens voorkomen dat je een langere periode krijg waarin je niet ongi wordt dit kan al in de eerste maand voorkomen maar ook veel later, zelf heb ik dit ook meegemaakt en ik was niet zwanger, je lichaam moet weer op orde komen en dat heeft soms wat tijd nodig, veel succes verder

Volgens mij hebben wij best wel wat gemeen allebei ik oktober uitgerekend en ik scheid ook pas heel laat dat hormoon af. Misschien kunnen we elkaar eens spreken bij het oktober forum als dat er is ???

Terug
Bovenaan