al 3 x wat bloed verloren en 2 x diaree gehad, en nog geen kindje...

Pffff, ik al een paar keer denken dat de bevalling er aan zit te komen.
De eerste keer dat ik wat bloed verloor was vorige week zaterdag, donderdag weer wat bloedverlies en buikpijn met diaree. Nu gaat het echt gebeuren..... Later op de dag werd alles weer rustig.
Gisteren weer wat bloed verloren, en vannacht op gezeten van de buikpijn met diaree.
Nu weer niks....... Ik dacht dat dit wel voortekenen waren voor een beginnende bevalling. Ik was echt van 40 weken uit gegaan, maar nu zit ik echt op de weeen te wachten. Ik weet dat ik dit niet moet doen, want dat hou je het misschien wel tegen, maar ik kan aan niks anders meer denken.

Zijn er dames met ervaring hiermee? Hoelang gaat dit nog duren?
Woensdag gaat de vk wel kijken of ze kan strippen, dan ben ik 38 weken.

Groetjes, Risje

Hoi,

Ik heb hier geen ervaring mee, maar die buikpijn en diarree kan op zichzelf staan. hier heerst heel erg de buikgriep. Mijn zoontje en ik hebben het de afgelopen week ook gehad.
Maar hopelijk gaat het niet lang meer duren als je er zo erg op zit te wachten.
Alvast sterkte voor als het zover is.

Groetjes Corina

Heb je wel contact gehad met de verloskundige over je bloedverlies? Ik heb bij beide kinderen nooit bloedverlies gehad, tot en met het daadwerkelijke persen in de bevalling.

Ja de vk is op de hoogte, ze zei er niks van. het is niet veel bloed hoor, zal wel iets van de baarmoedermond zijn ofzo.
Ik dnek dat het een buikgriep is. De kids beginnen namelijk ook al te klagen over buikpijn!
Morgen maar weer naar de vk.......
Pfff, ben echt aan het wachten op de weeen.....

Terug
Bovenaan