al 4 maanden niet ongesteld

Hallo Allemaal,

Ik ben sinds ik gestopt ben met de pil, 4 maanden geleden, niet meer ongesteld geweest. We zijn wel meteen begonnen met klussen, met als gevolg dat er al vele zwangerschapstesten versleten zijn door mij...
Nu voel ik sinds twee weken de krampen die ik normaal heb net voor mijn menstruatie.
Hoe lang duren bij jullie die krampen voordat er een menstruatie volgt? Zou dat na twee weken ook nog kunnen zijn of kan ik dan voorzichtig al rekening houden met een eventuele zwangerschap?
In ieder geval veel succes allemaal!
 
vervelend hedie onzekerheid als je al zo lang niet meer ongesteld bent geworden. Ik ben 2,5 maand geleden met de pil gestopt en ben ook nog altijd niet ongi. Dan vraag je je inderdaad steeds af of het aan je lijf ligt of dat je toch zwanger bent! Wat ik me nog kan heugen over menstruatiekrampen van voor dat ik met de pil begon is dat ik die een dag of 2 voordat ik echt ongi werd kreeg. Twee weken lijkt me erg lang...misschien dan toch zwanger?? Ik hoop het voor je, helaas zul je er waarschijnlijk een zoveelste test aan moeten slijten voor zekerheid!

Groetjes Marianne
 
Terug
Bovenaan