Al 4 weken ongesteld!?Met pil

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Het onderwerp verteld het al..Ik ben nu al 4 weken ongesteld ben tussendoor wel eens een keer eerder ong. geweest maar dat was maar 3 dagen ofzo.
Het is nu inmiddels bijna 6mnd geleden dat ik ben bevallen..
Morgen ga ik maar even naar mijn dokter om het te vragen, ik ben namelijk ook begonnen met de pil en vanaf dat moment alleen maar ong geweest..
Ik heb 2 x onveilig gevreen en een test voor de zekerheid gedaan(al 2 mnd geleden) maar dat zei dat ik niet zwanger was.
Na mijn bevalling duurde het trouwens wel heel lang voor dat ik weer een keer ongi werd, gaf wel bv maar dat ik stopte met 3/4 maanden werd ik wel ongi.
Maar even afwachten wat de dokter zegt..
Jullie horen het..

hoi, ff een antwoord van een indringer van het voorjaarsforum.
Een zus van mij heeft soortgelijke ervaring gehad na starten met pil. Huisarts gaf aan dat het door de nog overhoop liggende  hormoonhuishouding kwam en de combi met de pil. Zij heeft er toen voor gekozen om eerst 2x zo ongesteld te worden en haar lichaam zo de kans te geven hormoonhuishouding weer op orde te krijgen. Wel ff gehannes met condoom, maar erna geen problemen meer gehad met langdurig ongesteld zijn..
Hopelijk houdt het bij jou snel op!
Groetjes, mira (voorjaarsforum)

Hi,

Ben vanmorgen naar de dokter geweest en die zei dat als ik het nog steeds bij mijn 2e strip heb dat ik dan gelijk terug moet komen...
Hij vroeg ook nog of ik zwanger zou kunnen zijn..Ik zei dat het wel mogelijk was maar dat ik een tijdje geleden een test had gedaan.Ik heb vooe de zekerheid maar een testje besteld via internet.
Heeft iemand anders wel eens gehoord dat je zwanger kan zijn als je bloedingen hebt en een test negatief laat zien..?

Groetjes

Terug
Bovenaan