Al 5 dagen over tijd.

A

Anoniem

Guest
Ik ben inmiddels al vijf dagen overtijd. En heb 2 negatieve zwangerschapstesten gehad.. Geen idee wat ik nu moet doen.. Maar afwachten........ Spannend!!!

tja afwachten is het dan he, erg vervelend hoor. als je over een aantal dagen nog niet ongi bent dan maar weer testen.

maar die spanning is erg vervelend.
succes met afwachten en ik hoop voor je dat het positief uitpakt.

liefs, Kaatje

Hoi Sunshine.

Ik testte bijna een week overtijd pas positief. Daarvoor een aantal negatieve gehad. Probeer het over een paar dagen nog een keer. Hoop voor je dat het wel raak is. En dat afwachten is een drama.

Veel succes

Liefs Supertje

Spannend voor je zeg. Misschien is het wel raak. Ik hoop het voor je.
Ik had afgelopen maand dat ik 4 dagen over tijd was en toen helaas toch nog ongesteld geworden. Ik had ook een negatieve test. Wil je niet al te veel ontmoedigen maar kan door het warme weer dat je cyclus wat schommeld.
Hou ons op de hoogte en ik hoop op goed nieuws.

Groetjes Silli

hoop voor je dat je zwanger mag zijn,
succes met wachten,

groetjes mini

hoi sunshine

ik ben nu ook 5 dagen overtijd, en heb ook 2 negatieve testen gehad, verder heb ik ook geen gevoel dat ik ongi moet worden terwijl ik dat de maanden ervoor wel had. en idd dat wachten duurt zo lang, elke keer als ik naar de wc ga en zie dat ik nog niet ongi ben ben ik weer een beetje blij. ik zit er over te denken om morgen even langs de huisarts te gaan. en uiteraard hoop ik voor jou dat het raak is. en voor mezelf natuurlijk ook.
liefs knorrie

Vandaag dus 7 dagen over tijd. Vanmiddag dacht ik dat ik ongesteld werd. (Bruinige afscheiding) Zou het kunnen dat dit een innesteling bloeding is geweest? mensen die hiermee ervaring hebben?

Vandaag dus 7 weken overtijd. Vanmiddag dacht ik dat ongesteld werd (bruinige afscheiding) Dit is nu alweer voorbij. Zou het kunnen dat dit een innestelling bloedingkje is geweest? iemand ervaring?

Terug
Bovenaan