al 5 dagen

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden...

Hier is ze weer zullen jullie wel denken... sorry maar toch weer een vraag... sinds donderdag heb ik last van beige slijm, sinds zondag van bruin bloed, dit houdt nu al ruim 4 dagen aan. en elke keer een klein propje en af en toe een veeg zeg maar, lekker onderwerp dit zeg....

Op internet gekeken en daar wel wat dingen gevonden maar ook wel heel divers, de een is blijkbaar toch zwanger, de ander kamt al 3maanden met deze rare ongi...

Ik heb geen ongi buikpijn maar wel steken in mn buik... 3 dagen gevoelige borsten gehad maar ook dat word minder nu...

Hebben jullie enig ideee???? please?? ik snap er niets van misschien bel ik morgen anders maar de vk praktijk...

Hopelijk lees ik snel iets!

Liefs Kim

Hoi, wanneer is je NOD? Ik zou even afwachten en rond de NOD gaan testen. Het zou een innestellingsbloeding kunnen zijn, of een vervroegde menstruatie.
Echt nog even geduld hebben

x yvonne

Hey.
Bij de 1 na laatste ongi van mij ging net zo en toen na 5 of 6 dagen werd ik echt goed ongesteld..
Ga maar nergens van uit, voor de zekerheid.
Ik hoop voor je dat het snel goed komt.
Liefs

Wanneer is je nod?? Ik had dit vorig jaar ook en dat hield ook ff aan ik dacht dat ik gewoon ongesteld wad geworden maar dat t gewoon wat anders dan anders was. Ik had de afspraak bij de dokter al staan omdat ik elke x een onregelmatige cyclus had. De dag voordat ik naar de dokter ging heb ik er toch maar ff een testje tegen aan gegooid en ja ik was zwanger!! Nu een hele mooie gezonde zoon van 3,5 maand!

Hoop t voor jou ook!! Ik voelde trouwens verder helemaal niks van kwaaltjes!!

Groetjes tamjo

iki geloof dat het dan vandaag echt aan het doorzetten is... volgende keer maar weer beter!

bedankt voor jullie reacties!!
Liefs kim

ahhh, wat jammer nu. Vervelend he al die klachten, maakt je zo onzeker.

x yvonne

Terug
Bovenaan